Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2022 (07)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-22, 08:22   #1
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Jeg er også i dypet av digitale fotoalbum, for å lage noe fysisk.

Hvor mange kaker trenger vi, når vi blir 25 stk. inkl 3 små barn?

Gammel 01-04-22, 12:23   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Vi var 16 stk og hadde en femliter is (kjøpt direkte fra Hennig Olsen). Den spiste ingen og ble lagt i fryseren igjen. Så hadde vi fem andre så vidt jeg husker, rett og slett fordi folk tilbød seg å bake. Vi hadde mye igjen. Neste år blir det mye mindre kake.

Gammel 01-04-22, 18:38   #3
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Vi var 24 inkl to små barn og hadde fem kaker. Det var for mye, men vi ønsket variasjonen. Og oppspist ble de til slutt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-22, 18:50   #4
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ville hatt 6-7 kaker, både for variasjon og ha nok.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-22, 19:05   #5
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Ville hatt 6-7 kaker, både for variasjon og ha nok.

Er du tilfeldigvis fra nordvestlandet? (Les: skal hver person som ikke er «små barn» ha 1/3 kake? :skingrestemme: )

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-22, 19:50   #6
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Er du tilfeldigvis fra nordvestlandet? (Les: skal hver person som ikke er «små barn» ha 1/3 kake? :skingrestemme: )

Hadde sagt det samme uansett hvor jeg er fra. Synes det er stusselig i større selskaper hvor det er lite utvalg . Forøvrig har jeg svigerfamilie fra Østlandet , som har mye kaker til vanlige bursdager også, sp nei det er ikke bare sunnmøringer som vil ha mye kaker.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-22, 12:17   #7
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Bare 1/3? Minst en halv kake hver tror jeg det er her på Sunnmøre.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-22, 12:18   #8
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå har jeg bestilt kaketopper med bilde fra ebay. Valgte to ulike bilder, tenker å velge den jeg syns blir finest når de kommer.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.