|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Drømmer om 1 år i FrankrikeJeg har et rustent mellomfag i fransk, fra 2001. Jeg føler at jeg trenger å prate en del mer fransk for å kunne bruke denne kunnskapen til noe. Samtidig drømmer jeg om å bo et år i Frankrike.
|
|
|
#2 |
|
fri
|
Sv: Drømmer om 1 år i FrankrikeJeg er også frankofil og har bodd i Frankrike/Belgia i flere perioder. Først som au pair, deretter som student og til slutt i pappapermisjon (3 måneder). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Drømmer om 1 år i FrankrikeJeg har studert i Aix-en-Provence. Der har de årskurs for alle nivåer. Skal se om jeg kan lete opp en link.
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Drømmer om 1 år i FrankrikeHer er en link til noen kurs. Det var ikke der jeg gikk, men mange av svenskene jeg møtte gikk her:
|
|
|
#5 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drømmer om 1 år i FrankrikeTusen takk! Skal se på linken, det hørtes interessant ut!! Om jeg skal jobbe eller studere vet jeg ikke helt. I utgangspunktet er jeg ferdigstudert (master i nordisk), men jeg er fortsatt glad i å studere og er dermed ikke fremmed for tanken på ytterligere studier.
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Drømmer om 1 år i FrankrikeJeg fant P*kker ikke linnk til skolen jeg gikk på. Den var omtalt på et nettsted (Ansa tror jeg), men ingen link.
|
|
|
#7 |
|
Sliter med tastaturet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drømmer om 1 år i FrankrikeJeg ble mindre frankofil etter et halvår i Frankrike. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drømmer om 1 år i Frankrike