![]() |
#741 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gruffetråden #10Alle velmente helseråd fra tilfeldige folk sliter meg ut!
#742 |
can-jur
|
![]() Sv: Gruffetråden #10Knuter i dyrt garn. Når jeg kjøper dyrt merkegarn til prisen av en liten leilighet blir jeg ganske sur når det plutselig dukker opp en skjøt bare 1,5 omgang etter at jeg begynte på nøstet. Det er ikke brukbart altså.
![]() |
#743 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gruffetråden #10
Knuter i garn er ikke greit i det hele tatt! Jeg fester alle tråder etter beste evne, aldri noe knyting, så dette skaper bare ekstrajobb.
#744 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #10Gah, skulle sjekke inn på Norwegian i går for å reise til UK i morgen, og der man skal bekrefte at man oppfyller koronakrav insisterer de på å kreve dokumentasjon for 11-åringen (barn behandles som fullvaksinerte ved innreise til UK). Helt dust, det står jo "barn" ved siden av navnet hans og alt, men nei, kommer ikke videre derifra.
#745 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #10Vi var i samme situasjon i romjulen. Fikk ikke sjekket inn en av ungdommene som hadde hatt covid, og dermed på det tidspunktet hadde 1 av 1 vaksiner, og ikke 2 av 2 som meg. Vi dro til flyplassen med litt ekstra god tid og sjekket inn manuelt i skranke. Gikk igjennom uten kommentar eller ekstra tidsbruk.
#746 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gruffetråden #10EN hyggelig ting hadde jeg på planen denne våren, en etterlengtet konsert med favorittbandet på scenen og favorittkjæresten (
#747 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #10Ble tutet på av dustemann som sikkert trodde at jeg ikke hadde fått med meg at lyset hadde skiftet til grønt et nanosekund tidligere. |
![]() |
![]() |
#748 |
|
Jeg ble tutet på i går på vei inn til en stor parkeringsplass. Med en ca. 3-åring på ene siden, en stresser mor med en ca. 1-åring i fri flyt og bestemor (?) på andre siden anså jeg det som lurt at mor fikk kontroll på 1-åringen og bestemor fikk gått til 3-åringen før jeg kjørte videre. Det syntes visst ikke bilen bak meg.
#750 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #10Jeg er så margstjålet sliten og har ikke energi - på tredje uka etter korona. |
![]() |
![]() |
#751 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gruffetråden #10Jeg må bekrefte identiteten min gjennom bankID innen to uker - og trenger da gyldig pass eller godkjent ID-kort (ikke sertifikat...). Mitt pass gikk ut i 2020, og første mulige passtime er 14 april!!!
#752 |
|
![]() Sv: Gruffetråden #10Med tre koronapositive i huset skulle man jo tro at jeg også er smittet, men nei da. Bare en sinnsykt kraftig forkjølelse per nå. Tester negativt med ulike typer tester. Ikke antydning til strek. Så pjusk som jeg føler meg synes jeg godt det kunne vært korona så jeg blir ferdig med det.
#753 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
God bedring!
#754 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gruffetråden #10Syk igjen |
![]() |
![]() |
#755 |
Medlem siden: Jun 2009
Folk er så forbasket TEITE! |
![]() |
![]() |
#756 |
can-jur
|
![]() Sv: Gruffetråden #10Svigermor har skremt elleveåringen med at hun ikke kommer i konfirmasjonen hans om han velger borgerlig
![]() |
#758 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
La være å invitere henne så kan hun sitte der. Dustedame.
#759 |
heimføing
|
![]() Sv: Gruffetråden #10Djeeez, er vi ikke kommet lenger i 2022? Ikke komme i konf fordi den ikke er i kirka?! Er de superduperreligiøse? Husker at på nittitallet hadde jeg gamle slektninger som kunne funnet på å si sånt, læstadianske som de var. Men de ville jo ikke uteblitt fra selskapet likevel, var altfor nysgjerrig til å være så bastant. |
![]() |
![]() |
#760 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gruffetråden #10Farmor til mine unger prøvde også å true ned boikott av humanistisk konfirmasjon. «Javel», sa konfirmanten. Farmor kom.
|
|