Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hodeplagg til bunad for hårløse

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-22, 00:23   #20
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har mange luer og greier derfra, kjøpte en del til innebruk da jeg barberte håret med én gang. Men synes ingen av dem passer til bunaden, nei. De er kule til hverdags, men ikke fest-fine.

Tusen takk, det er hyggelig av deg! Jeg sier i fra om det blir aktuelt, og ender du opp med å sy noe, betaler jeg for stoff og jobb på forhånd. Pluss ekstra, for da må du hjelpe meg å finne ut hva som passer, jeg har null peiling.

Men der var det jo ingen bilder, og google har heller ingen. Hjelper ikke da. Men tipper førkjeklut var det sjefen min sendte bilde av i dag, hun har i hvert fall et svært morsomt hodeplagg til sin Hardangerbunad.

Oioi, jeg hadde blitt veldig glad om jeg kunne få se bilder, for dette er jo det absolutt enkleste! Jeg synes det sjalet er upraktisk selv. Og skulle bunadspolitiet mene noe om det, er det ikke noe problem for meg å spørre dem om de mener at folk med kreft skal slutte å bruke bunaden sin. Det er kanskje upraktisk å sende bilder på pm, det har jeg aldri prøvd, så om du f.eks. heller vil ha kontakt på messenger eller epost, hadde jeg blitt veldig glad. Bilder vil være til stor hjelp, for jeg skjønner ingen ting av forklaringen din. Klarer ikke forestille meg hva du mener.

Såklart, sender deg en PM i morgen så finner vi ut av det. Jeg er ikke god på bilder på FP for å si det mildt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.