Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-22, 11:13   #161
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg trenger litt feelgood, tror jeg. Noen tips?

Nettopp ferdig med After life, sesong 3.

Kjærlighet og anarki på Netflix, har du sett den? Godt tidspunkt nå, det kommer straks sesong 2.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 03-02-22, 11:30   #162
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, den må jeg prøve! Tittelen appellerer til en rebell som meg.

Gammel 03-02-22, 11:55   #163
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Kjærlighet og anarki på Netflix, har du sett den? Godt tidspunkt nå, det kommer straks sesong 2.

Åh, den er fin!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 03-02-22, 14:47   #164
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg trenger litt feelgood, tror jeg. Noen tips?

Nettopp ferdig med After life, sesong 3.

Sett "The Kominsky Method" (Netflix)?

Gammel 03-02-22, 16:36   #165
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er halvveis i ses 2 av The Sinner (Netflix). Den var veldig spennende!

Gammel 04-02-22, 10:47   #166
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Akkurat ferdig med And Just like that, nå ser jeg dokumentaren.
Begge på Hbo max.

Gammel 04-02-22, 10:51   #167
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

This is us sesong 5 (amazon prime).
Reservation dogs (Disney).
Love Child (Nrk).

Den i midten ser jeg med mannen. Vurderer wheel of times nå etterhvert.

Gammel 04-02-22, 10:57   #168
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Begynte på Afterparty på Apple TV i går, har bare sett første episode, men liker og anbefaler.

Og så ser jeg Taskmaster (Kongen befaler UK) med minste. Vi ler og ler. Discovery.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 04-02-22, 11:21   #169
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Har du sett "A Good Place"? Den er feelgood, litt slem, enkel og intelligent på samme tid. Og ustyrtelig morsom.

Den var min Guilty pleasure!

Lovesick var fornøyelig. Om en ung mann som må kontakte alle han har hatt sex med etter en kjønnssykdom.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 04-02-22, 11:22   #170
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Åhh, ja, husk å se den på svensk!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 04-02-22, 11:23   #171
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Akkurat ferdig med And Just like that, nå ser jeg dokumentaren.
Begge på Hbo max.

Jeg har tatt den opp igjen nå, og liker den litt bedre nå som jeg kan se flere episoder sammenhengende. Det er den jeg ser nå. Ferdig med Rådebank.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 04-02-22, 12:40   #172
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ventet til idag med å se så jeg kunne se de to siste episodene. Den var grei nok,men ikke mer. Håper ikke de lager ny sesong, mye er brukt opp nå synes jeg.

Gammel 04-02-22, 13:32   #173
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Så The Tinder Swindler på Netflix, syk historie fra virkeligheten.
Husker VG artikkelen fra et par tilbake

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 05-02-22, 02:43   #174
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nada, her.

Denne binget jeg, ikke superbra, men underholdende nok. Måtte faktisk le litt når det forsøkte å være skummelt.

Har nettopp lest at den er en parodi på The woman in the window.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_..._in_the_Window

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 05-02-22, 08:29   #175
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Har nettopp lest at den er en parodi på The woman in the window.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_..._in_the_Window

Da var det ikke rart jeg fniste og lo underveis

Sett ferdig Rådebank og jeg ble overrasket over slutten.

Gammel 05-02-22, 23:29   #176
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Agents of S.H.I.E.L.D (Marvel) med fjortisene. Disney+

Gammel 06-02-22, 12:13   #177
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Sweet Magnolias sesong 2.
Ferdig med And just like that.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 07-02-22, 16:09   #178
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Meg og mannen har startet på Reacher på Amazone Prime.
Og endelig har de klart å caste riktig i forhold til bøkene. Filmene med Tom Cruise matchet ikke helt karakteren man møter i bøkene, men det føler jeg de har truffet på nå.
Vi elsker serien!

Mex er ikke aktiv  
Gammel 07-02-22, 19:29   #179
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg binget Reacher på en kveld. Og nå er jeg på 'kjøret' med Grey's Anatomi på Disney+. Rett og slett fordi jeg synes det er ekstremt lett og grei underholdning, og det er visst det jeg trenger nå.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 07-02-22, 23:13   #180
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Så The Tinder Swindler på Netflix, syk historie fra virkeligheten.
Husker VG artikkelen fra et par tilbake

Denne så vi og i går. Fasinert over hvor mye penger man sender til en mann man ikke har kjent sååå lenge (ihvertfall det vi fikk intrykk av her) Jeg hadde ikke sendt så mye penger til mannen min en gang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.