Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Hage 2022

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-22, 10:48   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hage 2022

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Paprika og chili spirer!
Grubler på hvordan drivhus best skal løses, ferdigkjøpt eller bygge selv...

Hovedgrunnen til at jeg ville ha et vi laget selv var at jeg ikke orket å være hysterisk redd for at det skulle ryke med når det er uvær. Når jeg ser hvor mange som har fått ødelagt drivhusene sine denne måneden så er jeg glad mitt er solid. Men det har vært MYE jobb, og ikke akkurat billig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-22, 15:00   #2
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hage 2022

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hovedgrunnen til at jeg ville ha et vi laget selv var at jeg ikke orket å være hysterisk redd for at det skulle ryke med når det er uvær. Når jeg ser hvor mange som har fått ødelagt drivhusene sine denne måneden så er jeg glad mitt er solid. Men det har vært MYE jobb, og ikke akkurat billig.

Ja det er akkurat det, er medlem i en drivhusgruppe på fb, og har sett mange bilder av smadrede drivhus denne vinteren. Så heller mot noe hjemmesnekret, tenker meg et enkelt veggdrivhus av gamle vinduer, en slik konstruksjon er jo ikke så avansert, men frykter det baller på seg med arbeid for å få det opp... Hvor stort drivhus har du bygd? Hva har du på taket?

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.