|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Reverseringen av domstolsreformen, noen meninger?Jeg får bare en følelse av at det er et markeringsbehov for Regjeringen her, men jeg har ingen faglig innsikt. Jeg er tilsvarende irritert over reversering av sammenslåtte fylker, masse penger skal blåses på å markere at det har vært et skifte i kontorene.
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Reverseringen av domstolsreformen, noen meninger?
Jeg er helt enig i absolutt alt!
![]() |
#3 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette. Jeg er helt enig med deg.
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 26-01-22 kl 12:07. Årsak: https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/G38bJV/norge-i-revers-en-tapt-mulighet |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er i det store og det hele frustrert over reverseringer og omkamper. Alt tar så himla lang tid fordi det er omkamper og reverseringer hele tiden. F.eks. Ullevål Sykehus, som er vedtatt nedlagt, men så kommer ny regjering og da blir det diskutert på nytt. Det er noen ildsjeler som er veldig engasjerte, men for de fleste av oss er det helt irrelevant om man legger ned Ullevål, beholder Ullevål, bygger ut ett sted eller et annet sted. Det eneste jeg ser som viktig argument er å ha et lokalsykehus på østkanten av Oslo også, så jeg er jo for Aker. Sikkert preget av at jeg opplever det som absurd å tilhøre Ahus, jeg bor jo i Oslo.
Det gjorde forrige regjering også.
![]() |
![]() |
|
|