Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #10

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-22, 08:05   #1
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv

Ellisiv sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Jeg har hatt særs aktive unger som har blitt fulgt godt opp på sine fritidsaktiviteter. Det er klart det har vært ganske fredelig å ikke ha så mye denne perioden, og fristende å bare la det fortsette.

Samtidig ser jeg jo at mange av disse klubbene og foreningene, i vårt tilfelle idrett og korps, som er avhengig av foreldre som stiller opp, ligger mer eller mindre på rygg og er helt avhengig av at han der "Noen Andre" tar et grep for å holde i gang. Så jeg håper ikke herr "Noen Andre" gir opp. For de ungene som kommer etter hvert sin skyld.

Det var dagens gruff - Jeg får dårlig samvittighet på vegne av fritidsaktiviteter som strengt tatt bør bli holdt i live av andre enn bare foreldrene til de som er eldst og snart slutter. I vårt tilfelle er det nesten bare foreldre til de eldste som tar noe ansvar der.

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv  
Gammel 25-01-22, 15:12   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Jeg har hatt særs aktive unger som har blitt fulgt godt opp på sine fritidsaktiviteter. Det er klart det har vært ganske fredelig å ikke ha så mye denne perioden, og fristende å bare la det fortsette.

Samtidig ser jeg jo at mange av disse klubbene og foreningene, i vårt tilfelle idrett og korps, som er avhengig av foreldre som stiller opp, ligger mer eller mindre på rygg og er helt avhengig av at han der "Noen Andre" tar et grep for å holde i gang. Så jeg håper ikke herr "Noen Andre" gir opp. For de ungene som kommer etter hvert sin skyld.

Det var dagens gruff - Jeg får dårlig samvittighet på vegne av fritidsaktiviteter som strengt tatt bør bli holdt i live av andre enn bare foreldrene til de som er eldst og snart slutter. I vårt tilfelle er det nesten bare foreldre til de eldste som tar noe ansvar der.

Dette kjente jeg på da jeg trakk meg ut av kioskledelsen i klubben, de er virkelig avhengige av nok frivillige og ja man velger selv om man vil stille opp, men noen må gjøre det og det bør da likevel være lov å gruffe over at det blir mye.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 25-01-22, 15:13   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Dette kjente jeg på da jeg trakk meg ut av kioskledelsen i klubben, de er virkelig avhengige av nok frivillige og ja man velger selv om man vil stille opp, men noen må gjøre det og det bør da likevel være lov å gruffe over at det blir mye.

Men herregud, jeg har beklaget. Du kan slutte for lenge siden, dette er helt unødvendig. Jeg har sagt at det er lov og at jeg ikke mente det sånn og at jeg har forståelse. Stopp.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.