|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dagstursekk anyone?Jeg har en liten fra Osprey, jeg trodde den var 11 liter, men den er kanskje bare 9. Jeg hater den. Den er forsåvidt stor nok, men den er så smal. Det ee kjempevanskelig å bruke den fornuftig. Den er limt inntil ryggen og vanskelig å få oversikt over. Den er liksom ikke «tøyelig», på en måte. Velger alltid en annen, en Salomon løpesekk. Like liten, men mye mer praktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Dagstursekk anyone?Dessuten gnager den under armene hvis man har singlet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Dagstursekk anyone?
Det kan godt være, men det hjelper ikke å justere remmer. Og den er svært behagelig å gå med med trang t-skjorte, så jeg opplever ikke at den ikke passer. Det at den sitter godt på kroppen er vel det eneste jeg liker med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
Jeg har gått med min i bare sports-bh (der var varmt i sommer!
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Dagstursekk anyone?Jeg sjekket nå, og min er 9 liter. Jeg er enig i at den er overraskende stor. Men sykt smal, altså. Den er utrolig dyp, og det er sikkert greit hvis man ikke skal bruke det som er i sekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
Hvis den hadde vært XS/S, så kunne du bare solgt den til meg! Jeg skulle hatt en på hytta også. Men du er vel mye lenger enn det…
![]() |
![]() |
#8 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Dagstursekk anyone?Vi har en Ospreysekk på 9 liter også, fant jeg ut. Den kjøpte vi som dagstursekk til lillesøster da hun ennå var ganske liten. Nå bruker jeg den litt til løpesekk og litt til korte fjellturer med bare meg. Da har jeg stort sett bare med meg vann og en fleece, og så kan jeg legge votter og lue i den ved behov. Enig i at den er praktisk, og jeg synes at den er god å bære. Men selv til bare meg er den liten til dagstur. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|