|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #10Ferdig operert! Og litt skuffa over at det fortsatt gjer vondt! Valgte lokalbedøvelse for å unngå ventetid. Kunne fått narkose, men då ville det blitt timesvis med venting. Veldig vondt med seks sprøytestikk, men kjente ingenting til sjølve inngrepet. Og alt var tipp-topp ein times tid etterpå. Men no når eg har komt heim og bedøvelsen har gått ut gjer det nesten like vondt igjen
#142 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråden #10Fortsatt god bedring!
#143 |
|
![]() Sv: Gruffetråden #10Så rart at du ikke fikk smertestillende med, jeg fikk sterke smertestillende og trengte det. Om det ikke gir seg må du ringe fastlegen i morgen. God bedring!
![]() |
#144 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Gruffetråden #10God bedring, Simone. Ring fastlegen for smertestillende, ja. Ikke trenget du fortelle på jobb hvorfor du er borte heller, det holder å si du er syk.
#145 |
Enda en som trener
![]() Sv: Gruffetråden #10God bedring Simone! |
![]() |
![]() |
#146 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gruffetråden #10God bedring, Simone! Håper du klarer å sove.
#147 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Gruffetråden #10God bedring, Simone, og få sterke smertestillende i morgen hvis de vanlige ikke funker.
![]() |
#148 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #10Jeg blir gruffen når det offentlige gir bonus til sine tilsatte. Ikke at jeg ikke unner dem det, men det er ikke kutyme for å gjøre det i det offentlige, og så umusikalt nå. Da burde de heller gitt de ansatte avbrudd i hverdagen med god lunsj, digitale konserter etc., og på den måten støttet opp om andre næringer. |
![]() |
![]() |
#151 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Gruffetråden #10
Du må læreopp folk. Mute mic og bruke tommelopp- eller applaus-knappen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#153 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Gruffetråden #10
Huffda.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Sv: Gruffetråden #10Frokostservering åpner ikke før 8:30 på sykehuset, og det er aaaaaalt for seint for et hyperA-menneske som meg!
![]() |
#155 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Gruffetråden #10Valpen som nå flere netter på rad våkner og mener han må på do. Han sover egentlig hele natten og får siste tur mellom 22 og23. Jeg blir helt ødelagt av å få søvnen avbrutt sånn.
#156 |
Enda en som trener
![]() Sv: Gruffetråden #10Buss som ikke kjører gjennom boligfeltet vårt denne uka. Kunne de ikke heller utført slikt arbeid i helgen - når færre er avhengig av bussen for å komme seg til jobb/skole? |
![]() |
![]() |
#158 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #10Folk som er så innmari homofobiske at de har problemer med at det leses barnebøker som omhandler ulike familiekonstellasjoner…… |
![]() |
![]() |
#160 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Gruffetråden #10Kan jeg fortelle at nå er bofelskapet mitt noen jævla kjøtthuer? De behandler meg ovErhode ikke bra og bryter alt i behandlingsplan..
|
|