Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva ble din strømregning i november?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-22, 12:59   #1
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ble din strømregning i november?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vi får også en regning basert på en gjennomsnittspris men jeg forventer at det er utfra når vi har brukt strøm? For det et jo nøyaktig oversikt i appen over hva hver eneste time koster oss, men jeg har ikke dobbeltregne-sjekket det da.

Jeg har også fått forbruk ganget med et tall.

Gammel 11-01-22, 13:03   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ble din strømregning i november?

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Jeg har også fått forbruk ganget med et tall.

et vil de vel alltid bli, spørsmålet er hvordan de har regnet ut det tallet, om det er vektet utfra når en brukte strøm eller ei

Jeg vil helst ikke ha en faktura som har en linje for hver time i hvert døgn hele mnd, men at de kan plotte det inn i en modell, forbruk pr time pr døgn og at det da kommer ut et vektet gjennomsnitt

Jeg klarer ikke finne de detaljene for november i wattn appen, da må jeg inn på nettsiden for å finne historiske detaljer, og de er latså registrert på min mann så logg inn med ditt telefonnr medfører at HAN får en sms me den kode, ikke jeg, og ettersom bar en av oss er på hjemmekontor i dag så tar jeg DET en annen gang. Har ikke tid til å regne påvdet nå uansett, men hadde vært kjekt å se om jeg FANT det da slik jeg tror jeg gjør.

JEg har vært litt naiv og antatt at den summen de kom med der ER et vektet gjennomsnitt da. Det skal det jo være, og ejg har vel ikke samme selsakp som Luftslottet, så ejg håper det er et

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.