|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
This is normal!
|
Sv: Erfaringer med dunskjørt/fiberskjørt?
Jepp.
|
|
|
|
#83 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med dunskjørt/fiberskjørt?Jeg lurer faktisk på om jeg skal kjøpte dunskjørt til min gamle mormor, som alltid klarer å pådra seg minst én UVI hver vinter. Kanskje dette? |
|
|
|
|
|
#84 |
|
This is normal!
|
Sv: Erfaringer med dunskjørt/fiberskjørt?Jeg kom plutselig på at jeg må oppdatere denne tråden. Konklusjon så langt i vinter: Fiberskjørt er muligens et av de lureste plagget som finnes! Jeg er blitt veldig glad i mitt, og for en fryspinn så er dette må-ha. Når jeg følge ungene på skirenn og -trening, er dette blitt standardbekledning utenpå skallbuksa. Og jeg har til og med fått komplimenter for det.
|
|
|
|
#85 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med dunskjørt/fiberskjørt?Finnes det i andre farger enn blå? |
|
|
|
|
|
#86 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Erfaringer med dunskjørt/fiberskjørt?Folk driver jo å løper i skjørt også, så jeg kan ikke se den store forskjellen med å stå på ski i skjørt.
|
|
|
|
#87 |
|
This is normal!
|
Sv: Erfaringer med dunskjørt/fiberskjørt?
Mitt finnes også i svart:
|
|
|
|
#88 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Erfaringer med dunskjørt/fiberskjørt?Nå har jeg også lest tråden fra 2014.
|
![]() |
|
|