Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kan man våge å planlegge utenlandsferie i sommer?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-22, 10:35   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man våge å planlegge utenlandsferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vil du fortelle oss litt om det?

Tja, det blir litt omfattende, men det handler om både avvisning av pasienter og behandling som ikke lenger gjennomføres på samme måte som før, slik at enkelte pasienter bare har «måttet dø», men jeg vet ikke omfanget av det siste der. Og om totalt kaotiske tilstander på akuttmottaket. Jeg trodde ikke det var Danmark jeg hørte om da jeg ble fortalt om det. Det høres ut som noe annet. Det henger visstnok skilt på sykehuset om en type livreddende behandling som ikke lenger tilbys pga smittefare hos ansatte, men jeg vet ikke helt ordlyden i teksten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.