Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av Finn (V)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-22, 15:28   #1
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Leste en gang et intervju med ei som jobbet med det. Hun vasket gjerne opp eller gikk tur med hunden mens hun jobbet.

Jeg har fått forespørsel om å sende et par barneski til 100 kr, til Oslo. Er det så vanskelig å få tak i billige ski der borte?

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 18:04   #2
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Leste en gang et intervju med ei som jobbet med det. Hun vasket gjerne opp eller gikk tur med hunden mens hun jobbet.

Det minner meg om en dokumentar jeg så om grupper av afrikanske menn som drev med organisert svindel av amerikanere. De lot som de var kvinner og bygget opp et slags forhold til amerikanske menn for å lure til seg penger, og mange ganger var telefonsex en del av leken (de brukte stemmeforvrengere for å høres ut som kvinner). Det var noe snodig å se en afrikansk mann sitte utenfor et shabby skur med mekrende geiter løpende rundt mens han drev med sexprat med en stakkars fyr i USA.

Gammel 12-02-22, 14:07   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det jo mulig jeg er naiv. Jeg ville vært bekymret hvis jeg bodde på Maldivene, da.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 14:20   #4
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Du er ikke bekymra for å bo så lavt i forhold til havet fordi du ikke tror havnivåstigingen kommer, ikke kommer så høyt, eller noe helt annet? Eller misforstår jeg?

Det skulle jeg spørre om.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men det jo mulig jeg er naiv. Jeg ville vært bekymret hvis jeg bodde på Maldivene, da.

Naiv eller blind eller satser på å være annet sted. Neida. (Jeg satser på holdningsendringer og faktiske tiltak).

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.