Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Har alle grøt til jul? (spinoff)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-22, 13:57   #1
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har alle grøt til jul? (spinoff)

Nei, gutta mine liker ikke grøt i noen som helst form. Jeg er heller ikke så begeistret og har vel aldri laget det.

Vi har heller ikke riskrem lenger på julaften, men andre desserter, som is eller dronning Maud pudding.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 14:05   #2
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Vi har alltid hatt grøt med mandel på lille julaften, og det er en tradisjon begge guttene setter pris på, de er veldig glad i risgrøt. Restene blir brukt til riskrem.

Jeg er også av de som i oppveksten alltid spiste grøt til tidlig middag på lørdager, og så pizza på kvelden.

Gammel 04-01-22, 14:09   #3
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ser vi var litt avvikende familie da jeg var barn, vi hadde nemlig grøt til middag på fredager. Også hadde vi felles aftensmat utpå kvelden, gjerne med nystekte rundtstykker, godt pålegg og høytlesning fra en bok alle ville høre.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 14:09   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi brukte også å spise grøt på lørdager. Vi hadde flere år på rad der vi brukte å dra til tanta og onkelen min på lørdags formiddag for å spise grøt og så dro vi for å svømme i basseng etterpå sammen med alle søskenbarna. Husker jeg syns det var veldig rart at tanta mi alltid helte kulturmelk oppå risgrøten sin.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.