|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har alle grøt til jul? (spinoff)Nei, gutta mine liker ikke grøt i noen som helst form. Jeg er heller ikke så begeistret og har vel aldri laget det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har alle grøt til jul? (spinoff)Vi har alltid hatt grøt med mandel på lille julaften, og det er en tradisjon begge guttene setter pris på, de er veldig glad i risgrøt. Restene blir brukt til riskrem.
![]() |
#3 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Har alle grøt til jul? (spinoff)Jeg ser vi var litt avvikende familie da jeg var barn, vi hadde nemlig grøt til middag på fredager. Også hadde vi felles aftensmat utpå kvelden, gjerne med nystekte rundtstykker, godt pålegg og høytlesning fra en bok alle ville høre.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har alle grøt til jul? (spinoff)Vi brukte også å spise grøt på lørdager. Vi hadde flere år på rad der vi brukte å dra til tanta og onkelen min på lørdags formiddag for å spise grøt og så dro vi for å svømme i basseng etterpå sammen med alle søskenbarna. Husker jeg syns det var veldig rart at tanta mi alltid helte kulturmelk oppå risgrøten sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|