Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekrybbe

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-22, 09:55   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekrybbe

Vi har en julekrybbe som mannen fikk i gave fra ei tante en gang i tiden. Jeg liker den i grunnen godt, den er passe søt, passe stor og passe kitch. Aner ikke hvor den er fra, og finner ikke bilde av den på nett. Den får akkurat plass i vinduskarmen hvor den har sin faste plass. Den mangler det ene lammet, fordi eldstejenta var veldig opptatt av det en periode da hun var to-tre år, påstod det var Sauen Shaun og lekte med det hele tiden, til det til slutt knuste. Den har dessverre ingen stall, jeg leter stadig etter noe som kan brukes. Esken den ligger i er "stallformet" og kunne sikkert brukes, men jeg synes ikke den er så veldig fin. Så figurene står bare i vinduskarmen uten noen "ramme" rundt.

Sist redigert av My : 03-01-22 kl 10:23.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.