Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå #3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-22, 21:10   #881
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Harry Potter reunion i kveld.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 01-01-22, 23:16   #882
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Her går det I siste sesong av Casa del Papel. Det har dessverre vært noen ekstremt teite episoder og hendelser.

Gammel 02-01-22, 12:05   #883
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Arkitektenes svenske hjem. På NRK.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 02-01-22, 12:12   #884
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker "And just like that". Godt å se at selv de villeste blir voksne og at de tar opp temaer som vi vanlige dødelige kan relatere til (rasisme, oppdragelse, utroskap, brudd, alkoholproblemer, sykdom etc.). Såklart savnes Samanta, men jeg koser meg likevel med serien. Langt bedre enn siste av den kinofilmen synes jeg. Den var bare klein.

Har også sett sesong to av emily in paris og likte den bedre enn sesong 1, selv om ingen av dem er mine favoritter.

Ellers skal jeg ta fatt på sesong 2 av Lykkeland snart. Noen som har sett den?

Sist redigert av liefje : 02-01-22 kl 12:20.
liefje er ikke aktiv  
Gammel 02-01-22, 12:19   #885
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg liker "And just like that". Godt å se at selv de villeste blir voksne og opplever hendeler og problemer som vi vanlige dødelige. Såklart savnes Samanta, men jeg koser meg likevel med serien. Langt bedre enn siste av den kinofilmen synes jeg. Den var bare klein.

Har også sett sesong to av emily in paris og likte den bedre enn sesong 1, selv om ingen av dem er mine favoritter.

Ellers skal jeg ta fatt på sesong 2 av Lykkeland snart. Noen som har sett den?

Første episode i sesong 2 er lagt ut i dag, har ikke rukket å se den ennå. Episodene legges t hver søndag, så vidt jeg kan se.

Ang "And just like that" så ble jeg helt opprørt over første episode. Jeg vet det bare er en serie, men makan til merkverdig konstruksjon av et dramatisk hendelse. Man ringer 113 når sånt skjer!

Jeg har dessverre en historie med å bli grinete når serier jeg ser på, har slike dumme hendelser. Jeg sluttet å se på Tudors når jeg oppdaget at de hadde gjort om de to søstrene til Henrik 8 til en person. Det var så sjokkerende og irriterende for meg at jeg ikke klarte å se på resten.
(Hallo, de var jo bestemødrene til hver sin meget viktige dronning i britisk historie!!)

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 02-01-22, 12:38   #886
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Første episode i sesong 2 er lagt ut i dag, har ikke rukket å se den ennå. Episodene legges t hver søndag, så vidt jeg kan se.

Å nei. Kan ikke fordra når det gjør det sånn. Trodde alt var tilgjengelig jeg. Jaja. Takk for opplysningen uansett.

Og enig i at man ringer 113!!!

liefje er ikke aktiv  
Gammel 02-01-22, 12:40   #887
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man ringer 113!!! Han kunne jo ringt selv også, t elefonen hans lå jo der.

Jeg skal se Lykkeland linniært, tenker jeg. Jeg har en old school mann som nesten bare ser på gammeldags TV.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 02-01-22, 12:58   #888
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Den hendelsen irriterte med og, ja en ringer nødnummer når sånt skjer.

I papirhuset ble vi mannen og jeg irritert over alt en høygravid kvinne klarer å gjøre alene, det ble for dumt mye av det.

Gammel 02-01-22, 16:02   #889
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Vi ser alle HP-filmene om igjen.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 02-01-22, 17:56   #890
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åhhhåhåhåhå. West Wing har kommet på HBO.

Og - er det bare ni episoder i denne sesongen av Succession?

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 02-01-22, 18:38   #891
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Ferdig med firefly lane (Netflix) på to dager, det er vel bare å glede seg til ny sesong. Den var så fint laget, den skifter hele tiden mellom ulike tidsepoker for at vi skal skjønne sammenhengene og hvorfor og hvordan de har blitt som de har blitt, litt sånn som i "this is us".

Gammel 02-01-22, 18:38   #892
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja. Men det kommer en sesong neste år.

Gammel 02-01-22, 18:51   #893
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Ferdig med firefly lane (Netflix) på to dager, det er vel bare å glede seg til ny sesong. Den var så fint laget, den skifter hele tiden mellom ulike tidsepoker for at vi skal skjønne sammenhengene og hvorfor og hvordan de har blitt som de har blitt, litt sånn som i "this is us".

Ja, likte den, men ikke alltid, jeg brukte litt tid på den.
Du er late to the party da.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 02-01-22, 18:58   #894
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ja, likte den, men ikke alltid, jeg brukte litt tid på den.
Du er late to the party da.

Åå, er den gammel? Søkte etter tittelen i denne tråden, fikk 0 treff. Kan ikke huske å ha lest noe om den heller, så jeg ble så glad av at Netflix foreslo den for meg helt av seg selv, og at den traff meg så godt.

Dagens dilemma er Lykkeland. Jeg liker ikke å vente på episoder hver uke, men det er da veldig lenge siden sesong 1 gikk? Vi har ventet lenge nok? Orker jeg å vente til alle har kommet ut med å se, for å se alt i et jafs, sånn jeg liker? Det er bare jeg som har sett første sesong, så et annet alternativ er å se den om igjen, men sammen med mannen. Han er mye tregere på serier enn meg, så vi vil sikkert bruke et par uker på den, så kan vi vente noen uker før vi begynner på sesong 2, så vil vi kanskje være på siste episode omtrent når den kommer?

Gammel 02-01-22, 18:58   #895
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

West wing! Da var det riktig det jeg så flashende forbi etter jeg så Harry Potter Reunion...

Gammel 02-01-22, 19:07   #896
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Åå, er den gammel? Søkte etter tittelen i denne tråden, fikk 0 treff. Kan ikke huske å ha lest noe om den heller, så jeg ble så glad av at Netflix foreslo den for meg helt av seg selv, og at den traff meg så godt.

Kanskje tråd 2? Ikke gammel, kom vel tidlig i 2021.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 02-01-22, 19:11   #897
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Kanskje tråd 2? Ikke gammel, kom vel tidlig i 2021.

Jupp, søketreff i tråd #2 og den som heter "Hva skal jeg binge i helga".

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 02-01-22, 19:14   #898
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Åja, såpass.

Vel, til glede for nye seere.

Gammel 02-01-22, 19:42   #899
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Takk, Elise.
Jeg er ei sånn en som ofte legger til nye filmer/serier etter tips fra andre her inne. Så jeg har lagt den til nå.

Gammel 02-01-22, 21:00   #900
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.