Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-21, 00:22   #1
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Har også nedskalert veldig. Fikk flere gaver enn vanlig. Håndklær fra mamma, et fat og grytekluter fra yngste og sjokolade fra eldste. Karameller fra søsken.

Hemmelig nisse her på FP, og fikk to «julekort» fra venner. Vi kaller det julekort, det er små venninnegaver - en svibel, et lys og i den gata. Ubetydelig økonomisk verdi (under 50), en liten juleoppmerksomhet.

Kuttet ut gaver til alle voksne for noen år siden, barn vi ikke er sammen med på julaften får gaver inntil de er myndige. Det har vært så mye gaver i denne familien blant folk som har alt de trenger fra før, at det er ikke gøy, en gang. Det var ikke noe vi var «enige» om, jeg sa at jeg ikke lenger kom til å gi gaver til voksne, men at andre fikk gjøre hva de ville. Så har jeg holdt meg til det jeg har sagt.

Synes det er mye hyggeligere nå, når vi har skrelt litt. Nå bruker vi tiden til å snakke sammen. Stor forskjell, hos oss, på tidsbruk til utpakking konvertert til faktisk interaksjon og samvær.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.