Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-21, 10:05   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Hva med risboller? Det er tradisjonelt nok for meg. Husker ikke alder, men de fleste vil trenge godt med hjelp for å bake så mye.

Disse er veldig gode, deler av delfiafettet er erstattet med smør. De ble laget i mat og helse på barneskolen hos oss.
https://www.nrk.no/mat/risboller-1.14326405

Risboller blir ofte ikke spist hos oss, så må finne på noe annet. Mannen har avspasering, så det kan bakes i stekeovnen. Jeg syns bare det er enda en ting som må handles inn og tilrettelegges for rett før jul og min frustrasjon er kanskje mer et symptom på at jeg er sliten for tida. Men det går nok bra.

zinatara er ikke aktiv  
Gammel 17-12-21, 10:18   #2
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Risboller blir ofte ikke spist hos oss, så må finne på noe annet. Mannen har avspasering, så det kan bakes i stekeovnen. Jeg syns bare det er enda en ting som må handles inn og tilrettelegges for rett før jul og min frustrasjon er kanskje mer et symptom på at jeg er sliten for tida. Men det går nok bra.

Jeg er helt enig med deg. Tanken fra skolen er sikkert god, men det fungerer ikke sånn rett før jul. Jeg husker vår skulle rydde og vaske kjøkkenbenken våren 2020. det var litt greiere og virkelig til hjelp.

Gammel 17-12-21, 10:21   #3
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av

Jeg er 100% sikker på at det er i orden for lærer å en e-post med melding om at baking bare ikke går akkurat nå. Du kan foreslå at han kan gjøre noe annet, feks rydd og vask, og at dere tar igjen kokkeleringen.

Gammel 17-12-21, 10:26   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg er 100% sikker på at det er i orden for lærer å en e-post med melding om at baking bare ikke går akkurat nå. Du kan foreslå at han kan gjøre noe annet, feks rydd og vask, og at dere tar igjen kokkeleringen.

Skolen skrev at de kunne få alternativt opplegg på skolen dersom de ikke kunne være hjemme, men det er vel mer det at ungen nok ikke syns det er et godt alternativ når alle andre skal være hjemme og bake. Vi skal få det til og det blir sikkert bra, bare jeg som måtte lufte litt frustrasjon.

zinatara er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.