Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger
Hvordan smaker en FIOL?
Min "mannen lager" besto i går av en sjokoladebit og en slags lakrisfisk i en pose plasert på plasen min på morgenen. Posen sto der i dag også, men vi åpner etter jobbså jeg vet ikek hva den inneholder idag. Jeg skulle SÅÅÅÅ ønske at han hadde kreativitet til å kjøpe noen juløredobber på glitter, julesokker, eller ET ELLER ANNET annet enn tre godteriposer i kjøkkenskapet, vi får se... han lager nemlig pr nå en pose pr dag, etter jeg har lagt meg. Så han har muligheten utover mnd, jeg får hinte kraftig, jeg har nemlig lagt ale juleøredobbene fra glitter en.... vel, ikke så lur plass, for de er ikke i skålen jeg trådde jeg skulle finne dem, og ikke i smykkeskrinet heller.... (Jeg bruker ikke julegenser, men jeg har julenål og/eller juleøredobber hele desember. Fra de litt fine til på grensen, eller over, småharry, men, vel, det er desember. OGså er de borte" Utenom en enslig snømann og en enslig bjelle, men ikke noe ett. DE har jeg samlet... et sted... )
Jeg kan egentlig ikke klage, for mannen fikk ullsokker i går og fr en bokser i dag og sjokoladensser halvparten av dagene, så et er ikke så mye spennende der heller. (Det er EN julebokser da, for det har han ikke lenger etter t vi kasserte den gamle for noen år siden. Den gamle har han hatt siden fr min tid, så nå fortjener han en ny )