Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-21, 11:11   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Her er alle pakkene påmontert, minus de fire som mannen skal sørge for (en til hver av oss i familien), to av dem yngstejenta skal sørge for (hun har dem, men mangler å pakke dem inn) den ene lørdagspakken (innkjøpt, men ikke pakket inn) og pakken den 24. (som jeg ikke har kjøpt). Så i kveld må jeg piske mannen til å pakke inn sine, selv pakke inn den lørdagspakken som mangler, også får jentungen pakke inn sine to siste i morgen, siden hun skal på julebord med klassen i kveld og neppe rekker det. Julaftenspakken får komme litt senere, når jeg har tenkt ut hva den skal inneholde. Den gjør vanligvis det. Ja, også må kalenderen henges opp da. Den spikeren den vanligvis henger på må slås inn på nytt, for den ble tatt ut da kjøkkenet ble malt tidligere i år. For øyeblikket ligger den på spisebordet, med sine foreløpig 16 pakker knyttet på.

Sist redigert av My : 30-11-21 kl 11:21.
My er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:47.