Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ballkjole til tiendeklassing

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-21, 12:17   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ballkjole til tiendeklassing

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Vi har kanskje en rød en (må sjekke med eldste om hun fortsatt har den) som kan være til salgs for en billig penge. Kjøpt på sånn kjole-bruktsalg på skolen, og nummer to som har ball i år har absolutt ikke sammme stil. Den er i overkant utringet, det er det jo ikke alle som liker. Kan evt sende bilde på pm hvis der er interessant.

Jeg tror min datter liker utringet, mens jeg ikke tror det fungerer på henne.

Gammel 07-11-21, 14:08   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg tror min datter liker utringet, mens jeg ikke tror det fungerer på henne.

Klarte ikke sende bilde på pm, men hvis du sender meg mobilnr kan jeg sende på melding hvis du vil se om den kan være noe. Bor heller ikke så altfor langt fra Oslo så kan evt prøves.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-21, 16:40   #3
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Klarte ikke sende bilde på pm, men hvis du sender meg mobilnr kan jeg sende på melding hvis du vil se om den kan være noe. Bor heller ikke så altfor langt fra Oslo så kan evt prøves.

Har sendt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.