Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Oppbevaring for dummies...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-06, 11:25   #6
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

Tomat skal ikke oppbevares i kjøleskapet. Agurk skal ikke oppbevares med tomat, og kan oppbevares i kjøleskapet. Frukt pleier jeg ¨å ha på kjøkkenbenken. Ellers har jeg det meste i kjøleskapet, men grønnsakene blir fort dvaske og dårlige, så noe galt gjør jeg...

Banan skal IKKE på en kaldere plass en +12 grader

Epler bør ikke oppbevarer ilag med annet frukt i skål da de lager stygge merker på annen frukt...

Grønnsaker bør oppbevares kaldt men ikke kjøleskap kaldt, som oftest er det litt varmer nederst i kjøleskapet i de skuffene en øverst!!
Har man en kjeller som er litt kjølig så er det fin plass for potet og grønnsaker.
De liker mørkeplasser.

Det jeg hukser i farta. Lært av min pappa som jobbet 14 år på "frukt avd" på kjeldsberg

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:38.