Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Åpplys meg!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-07, 11:13   #10
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Åpplys meg!

Pysjbuksene er observert på BI, av alle steder. Der finner man av og til en snodig blanding av habitter, alt fra de streite og veldig korrekte studentene med skjorte og dressbukse/penbukse, til pysjbukse-gjengen og de som ser ut som om de kommer rett fra hytta/skiferie (alt etter årstid), med rosa pannebånd til langt opp over hodet og buksa godt nedi Convers'ene.

Å observere Norway Cup-deltakere var også morsomt. Vi bor rett ved siden av en av skolene som huset flere deltakere og jeg observete spesielt en gjeng med fjortis-jenter fra vestlandet som dollet og stylet seg så opp når de skulle opp på sletta eller ta seg en tur til byen på ettermiddagen. Uniformerte, dvs. i noenlunde samme klær (tunika, tights, slipperssandaler osv.), var de også. Følte meg skikkelig kjerring der jeg kom med magen bulende og en 3,5 åring på slep. Jeg er jo godt over dobbelt så gammel som dem så det er vel ikke så rart.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40.