Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken kjendis har du møtt?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 12:56   #61
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Da jeg jobbet på nærradio på 1980-tallet møtte jeg mange kjendiser. Mange av mine kollegaer har blitt kjendiser også... Mange av dem hører dere på radioen nå Vi hadde nylig jubileum. Da møtte jeg mange igjen. Morsomt.

Husker spesielt en gang jeg satt og ventet på Åge Aleksandersen. Jeg var helt alene på nærradioen. Så kom det en stor mann inn, men ingen Åge. Jeg snakket med denne store mannen en stund. Han presenterte seg ikke. Så kom en kollega som skulle ta opptak i studio med denne mannen. Da fikk jeg plutselig med meg at det var gubben til Vibeke Løkkeberg, Terje Kristiansen, tror jeg han heter. Åge kom ikke den dagen. Men han møtte jeg da koret mitt koret ham på en konsert noen år senere.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 23:11   #62
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Haha, jeg glemte jo Rune Rudberg! Han inviterte meg inn på lugaren sin, og jeg fniste og takket nei.

Åh, hvordan kunne du si nei til Rune Rudberg?

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 23:27   #63
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var skikkelig ivrig ungdomspolitiker og var på besøk på Tinget. Da som nå var jeg ihuga FrP-motstander og ga meg virkelig ikke når jeg ved et uhell ble låst inne i garderoben sammen med Carl Ivar.

Jeg har i etterkant fått brev fra han, hvor han berømmet mitt pågangsmot og evne til å engasjere meg.

Gammel 11-10-06, 00:36   #64
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Åh, hvordan kunne du si nei til Rune Rudberg?

Jeg var vel ikke desperat nok. Og han hadde allerede to andre damer på lugaren, så han håpet nok på en utvidet trekant.

Gammel 11-10-06, 00:53   #65
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg var vel ikke desperat nok. Og han hadde allerede to andre damer på lugaren, så han håpet nok på en utvidet trekant.

En firkant altså...............

Gammel 11-10-06, 09:47   #66
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Tja... Gidder ikke ramse opp alle kjendiser jeg har sett, det er veldig mange. Men jeg har hilst på og blitt avbildet med alle i Aerosmith og (gamle) C.C Cowboys. Høyst ufrivillig snakket med Rune Rudberg. Og blitt invitert med på sydentur av Wenche Foss. Jo, også har jeg rota litt med en fyr i et forholdsvis kjent blackmetalband.

Mammsen har hatt seg med Sigurd. :skråsikker;

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 22:47   #67
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Mammsen har hatt seg med Sigurd. :skråsikker;

Som i Satyricon?

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 23:06   #68
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

Hvor: Akershus
LilleVims er litt kul
Standard

Tenketenke...

Jeg har spist på restaurant "sammen" med Martin Andresen. Var sammen med nestenkjæresten min som spilte på Moss. Og da vi skulle ut og spise traff vi på Martin og en til spiller som joinet bordet vårt.

På den lokale uteplassen vår satt plutselig Steinar Albrigtsen og Jørn Hoel ved siden av meg. Syntes de så så utrolig kjente ut. Pratet i vei. Klarte ikke å plassere dem...

På gamlejobben min har jeg møtt Minken Fossheim,Morten Harket, Dag kolsrud og noen fler jeg ikke husker navnet på.

Aaah - så var jeg så "heldig" å sitte ved nabobordet til den smukke Sasha Gabor Løvli!

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 19:25   #69
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt Rolf Falk-Larssen som fikk medalje å skøyter tidlig på 80-tallet en gang. (Det ser vi vel på bildet, med sodastream og poco loco reklame) I tillegg har jeg leika med Vidar Riseth da vi var små....(han kommer fra Frosta hvor mora mi kommer fra)

Ingen store kjendiser gitt!

Gammel 14-10-06, 18:19   #70
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Som i Satyricon?

Gammel 14-10-06, 18:54   #71
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ble introdusert for The Dubliners en gang, de var skikkelig gamle men fortsatt på flørter'n!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 00:32   #72
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Kult!

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:03   #73
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

m@msen har ikke hatt seg med noen Sigurd nei.

Gammel 15-10-06, 22:31   #74
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

m@msen har ikke hatt seg med noen Sigurd nei.

Poker!

Du knuste mine illusjoner nå.

Da tipper jeg det var Fenris da.

Gammel 19-10-06, 17:31   #75
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Hmm. Prinsesse Märtha, Tommy Steine, Kirsten Foss etteller annet og egentlig ikke noen flere. Ikke som jeg husker så de har vel neppe gjort noe inntrykk.

Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 22:22   #76
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var med i en gruppe som arrangerte konserter da jeg studerte, så jeg har hilste på ganske så mange norske kjendiser. Noen av dem er ganske ålreite, og noen er ikke så ålreite. Akkurat som alle andre, egentlig.

To litt morsomme historier:
- vi hadde konsert med Pogo Pops (dette var midten av 90-tallet). Og en av mine oppgaver var å ta med bandet på restaurant. De var forresten utrolig koselige. Et par måneder senere reiser jeg til Japan, og ble overfalt av horder med gale japanske damer som skulle ha MIN autograf siden jeg hadde vært på middag med Frank Hammersland. Det viste seg at Pogo Pops var langt mer pops i Japan enn de noen gang var i Norge.

- Ingen i hele verden har fått meg til å føle meg så maskulin som Terje Schrøder i Great Garlic Girls. Ved siden av ham ser jeg ut som en bryggesjauer. Det hele var en ytterst bisarr opplevelse.

Gammel 19-10-06, 22:29   #77
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ole Edvard Antonsen -pappa er venn med faren hans (Odd R). Så da han og noen andre musikere reiste rundt i landet med Rikskonsertene overnattet de hos oss. Vi hadde kombinert gjesterom og tv-stue, så jeg og søstrene mine buste inn der for å se på barne-tv om morgenen, og glemte i farta at vi hadde gjester. De var veldig hyggelige, og vi fikk sitte oppi senga til Ole Edvard og se barne-tv.

Så altså; jeg har vært til sengs med Ole Edvard Antonsen

(jeg var sju og han var sytten)

Hvem andre har jeg møtt da tru?

-Steffen Iversen (ute på byen i Trondheim)
-Bjørn Eidsvåg (på stranda på Hamar)
-Vebjørn Rodal (på toget)
-Arne Brimi (vi kommer fra samme sted)
-Tommy Ingebrigtsen -jeg stod og snakket med venninna mi som jobbet i en bar da han kom inn og skulle kjøpe røyk og rusbrus. Venninna mi peila ikke hvem det var og spurte etter leg .
-Stod i innsjekkingskø på Gardermoen sammen med Magne Furuholmen sist helg.
-Kjetil Siem er gift med kusina mi, men jeg har ikke noe kontakt med henne så jeg har aldri møtt ham der. Møtte han tilfeldigvis på gata, han smilte til jenta mi, sannsynlig vis uten å vite at det var tremenningen til barna hans. (Han snakket i mobil så jeg fikk ikke sagt hei).
-Hjallis
-Tore på sporet

Så veldig spennende er det nok ikke.

Jeg har danset med Ole E. Og pappan hans var dirigenten in i mange år.

Gammel 19-10-06, 22:37   #78
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg traff Haakon Magnus på do en gang

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 22:45   #79
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg traff Haakon Magnus på do en gang

Var det han eller du som hadde gått feil?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 22:55   #80
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå kom jeg på at jeg har stått i dokø med Anita Skorgang en gang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:24.