Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Male huset innvendig

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-21, 09:29   #5
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Male huset innvendig

Jeg fikk malt kontoret og tv stuen av profesjonelle. De brukte 5 dager på grunnlaget og 2 halve dager på selve malejobben.

Vi kunne fint gjort det selv, men jeg var lei og ville ha det ferdig etter lang tids opppussingsfelle ( 2 år med svært utrivelig kontor feks) Hvis jeg skulle gjort jobben selv ville jeg ikke hatt tålmodighet til å få like pent resultat. De har virkelig gjort en fantastisk jobb. Der de måtte lappe på taklistene etter at vi hadde tatt bort en rørkasse, kan man ikke se sparklingen feks. Grunnen til at det ble valgt å lappe sammen er fordi de listene vi hadde ikke var i salg utenom spesialbestilling. Nedsiden var prisen, tror vi måtte ut med 90k. For 2 personer 12 timers dager i 7 dager.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.