Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #3

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-21, 15:59   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Jeg reagerte også på fylkesoppløsningen. Så mye at jeg tenkte å lage en helt egen tråd om det, men så diskuterer dere det allerede. HER??!

Det er brukt så mye tid, penger og frustrasjon på disse fylkessammenslåingene at det er helt meningsløst å løse dem opp nå. Kan de ikke bare droppe å ha fylker (Hva skal man med dem? Jeg har ingen tilhørighet til Viken overhodet. Men det hadde jeg jammen ikke til Akershus heller! Og å forvalte busser og videregående skoler fordelt over landet klarer man fra en sentral enhet også.

Så, enten dropp fylkesinndeling ELLER så krev at fylkene gjennomfører en prøveperiode. Hvis de fortsatt ønsker splitting etter 5 år, feks, SÅ kan de få lov til å reversere.

Timar er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.