|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke hotell/hotellkjeder har minibar?Dette er jo gull.
|
|
|
#23 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke hotell/hotellkjeder har minibar?Da kan jeg si ar de større dobbeltrommene på Scandic har tomt kjøleskap. Også Choice. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Hvilke hotell/hotellkjeder har minibar?Scandic Kristiansund har ikke kjøleskap / minibar. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilke hotell/hotellkjeder har minibar?Hvis poenget er å kunne legge ting i kjøleskapet, så nytter det ikke med sånne automater, i hvert fall. Sånne der man belastes automatisk for hver ting man tar ut.
|
|
|
#27 |
|
Klar
|
Sv: Hvilke hotell/hotellkjeder har minibar?Nei, jeg ville styrt unna de som reklamerer med minibar, for da kan det fort være umulig å bruke kjøleskapet til egne ting. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvilke hotell/hotellkjeder har minibar?Jeg har opplevd at noen hoteller fjerner innhold i minibarer i turistsesongen, men skapet står der til fri bruk, dette pga svinn. Jeg bor stort sett på hotell andre tider av året og da er minibaren fylt og det står en kurv med snack på rommet.
|
|
|
#30 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvilke hotell/hotellkjeder har minibar?Hotel Christiania Teater i Oslo har. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hvilke hotell/hotellkjeder har minibar?Lia fjellhotell på Geilo har kjøleskap.
|
|
|
|
#32 |
|
Tatt på
|
Sv: Hvilke hotell/hotellkjeder har minibar?Thon hotel Storo har kjøleskap med innhold (også kalt minibar). Det var litt synd det var innhold, for vi kunne virkelig tenkt oss å bruke det til egne flasker og noe meieriprodukter vi ikke hadde spist opp på turen og gjerne ville ta vare på til neste dag da vi også skulle kjøre i en del timer.
|
|
|
#33 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvilke hotell/hotellkjeder har minibar?
De gangene jeg har vært på hotell med med innhold, så har jeg bare tatt det ut mens jeg var det, og puttet mine greier inn. Så har jeg puttet innholdet tilbake.
|
|
|
|
#34 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Endel hoteller har følere i minibaren, så tar du ut noe, blir det fakturert rett på regningen din ved uttak. Formodentlig et resultat av at folk bruker av innholdet og ikke sier fra ved utsjekk. Eller tyveri, som man kan kalle det. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Tittel og tittel....
|
Det har ikke skjedd på de hotellene jeg har bodd på. Håper virkelig det sies fra på de hotellene som har slikt. Nå skal det sies at de hotellene jeg har bodd på stort sett ikke har hatt noe i kjøleskapet.
|
|
|
|
#36 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Jeg kjenner igjen skap med teller. Lærte på den pinlige måten i 2003 vi kom til SAS hotellet Stockholm fra sør Italia med ost i bagasjen. Jeg nappet alt ut av minibaren og inn med osten. Jeg skjønte fort hva som skjedde og gikk rett ned i resepsjonen og forklarte meg. Den var grei.
|
|
|
|
#37 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hvilke hotell/hotellkjeder har minibar?Ja, jeg tenker utformingen av kjøleskapet inni angir at det er følere. Tror det sto på, også. Hvis man er litt oppmerksom og ikke altfor oste-fokusert. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Ofte er det slik på hotell i utlandet, særlig de som brukes av forretningsreisende.
|
![]() |
|
|