|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Varme og kalde drikker
Coldbrew regner jeg med. Bare å blande kaffe og kaldt vann og la det stå i kjøleskapet i minst 12 timer. Jeg har en egen kanne fra hario med filter som jeg bruker. Perfekt kald kaffe som ikke blir bitter og man kan bruke vanlig filterkaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Varme og kalde drikkerJeg kom tilfeldigvis over en oppskrift på ingefær shots, og laget min egen variant med gurkemeie i tillegg til ingefær. Har du ikke prøvd frisk gurkemeie løp og kjøp! Det både lukter og smaker fantastisk. Gurkemeiepulver kan gå hjem og vogge.
![]() |
#23 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Varme og kalde drikkerVi fikk kald kakao i går, det var godt i varmen.
![]() |
#24 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Varme og kalde drikker
Alt er lov her.
![]() |
|
|