Sv: Såpekassetråden #3
Opprinnelig lagt inn av Anda, her.
Det vet jeg. Vi har kjøpt og installert nytt, jeg var ikke særlig fornøyd heller da det rent faktisk virket. Og jeg orker ikke å bruke masse tid og ressurser på å vente på at de skal forsøke å fikse noe som ikke er fiksbart. Men de mener altså at de ikke kan håndtere reklamasjonssaken før en tekniker har bekreftet at skapet er kaputt - og det bruker de altså (minst) tre uker på.
Nå handler det om å få igjen passe penger, eller nytt skap som vi heller får selge selv.
Men jeg er sjokkert over håndteringen dersom dette rent faktisk hadde vært krise for oss. Og opplegget som stenger for å dokumentere den helt håpløse kundebehandlingen. IKEA, forøvrig.
In all fairness; jeg ringte det vanlige kundeservicenummeret, og ba om en e-post adresse for å kunne dokumentere reklamasjonen og den håpløse håndteringen. Etter en time i telefonkø der, fikk jeg kontakt med en svært hyggelig og serviceminded medarbeider, som var enig i at dette var håpløst, at jeg skulle fått tilbud om låneskap med en gang, og var kritisk til at Electrolux ikke fikset dette.
Enden på visa ble løfte om heving, altså refusjon av full kjøpesum. Og et gavekort. Retur av defekt skap fikser vi selv.
Jeg er svært glad for a) kredittkort b) handlekraftig og handy ektefelle c) egen evne til saklig argumentasjon og d) kald rosévin.
__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Sist redigert av Anda : 15-07-21 kl 17:48.
|