|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#21 |
Tøff
|
![]() Sv: Hengegøy
Jeg må teste en Draumr kjenner jeg. Jeg har en kamerat som aldri fant rett tyngdepunkt i den og dermed følte at han holdt på å skli ut av den hele natta. Ikke en oppskrift på en god opplevelse.
![]() |
#22 |
Klar
|
Da har han ligget for langt ned. Jeg har ikke hatt noen problemer med å finne balansen og opplever at den godt tåler at jeg finner på krumspring opp i der. Men ligger kanskje litt høyere opp enn det enkelte finner naturlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Tøff
|
Antagelig, men han har så sabla mye utstyr at han trenger ikke mer uansett. =p
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bor i Bjerke bydel, så det er nokså nære, ja. Bare å si fra hvis du vil låne!
![]() |
#25 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: HengegøyEg kjøpte ei Ticket to the moon Pro, og testa den i helga. Den var mykje meir behagelig enn Celis-køya eg debuterte med. Enklare strammemekanisme og veldig lettvint å henge opp, med innebygd myggnett.
![]() |
![]() |
#26 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HengegøyVi har hengekøyer fra Hengegøy hvis du vil prøve ut. Bor ti minutter unna deg |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Tøff
|
Nå fikk jeg med meg dette svaret.
![]() |
|
|