|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Gruffetråden #8
Jeg var vitne til at en gammel mann kjørte av sykkelstien ved Frognestranda og veltet - og skadet seg så blodet rant og ble hentet av ambulanse, fordi en fartsgal syklist valgte å kjøre forbi i feil kjørefelt, selv om det altså kom en gammel mann i mot. På Frognerstranda i Oslo er det sykkelsti som er delt i kjøreretninger - med midtlinje. Jeg vet at mange syklister tar hensyn, men den ideen om at når man kombinerer transport fra A til B med trening, så kan man oppføre seg som en hensynsløs bølle, er virkelig merkverdig. Og landsforbundet til syklistene gir ofte uttrykk for at de liksom har rett til å sykle sånn. Den uttalelsen om at det kommer til å bli stygge ulykker i Storgata er jo helt merkelig - bysyklistene er uendelig mer fleksible enn trikken, og jeg fatter ikke hvorfor de skal hevde sin rett til å sykle akkurat der - det er jo veldig mange, helt greie alternativer. OG det er jo syklistene som taper på et møte med trikken.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#2 |
koko
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Mann og barn skulle dra på ferie klokka 12. Status nå, 12 på 12, er at en er ute i hagen og trener på fotballfinter, en sitter foran PC og gjør ikke vet jeg og en ligger fremdeles under dyna. Jeg trenger alenetid NÅ!
#3 |
nju nja njo
|
All medfølelse. Jeg har også en familie som har avslappet forhold til tid. Heldigvis skal de reise med fly når de drar på ferie om litt.
#4 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alenetid er undervurdert av alt for mange. Kast dem ut! |
![]() |
![]() |
|
|