Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #8

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-21, 22:39   #481
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Solbrent.

:lærer aldri:

Jeg også, men det er lenge siden sist, jeg har vært flink. Men nå var jeg jo bare hos broren min for å hente blomster

Anne C er aktiv nå  
Gammel 13-06-21, 23:42   #482
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Politiet sa også at det store flertallet overholdt smittevernet, så det er kun klick-bait når avisene velger å fokusere på de få som ikke gjorde det.

Nettopp.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 14-06-21, 07:03   #483
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Å våkne kl. 0500. og ikke få sove igjen når jeg skal i viktig møte kl. 10.

Gammel 14-06-21, 10:43   #484
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det viser seg at det er et måkereir i bakgården vår, og nå må tydeligvis eggene ha klekket. Måkemor blir HYSTERISK når noen nærmer seg, og det gjør det hele tiden.

Gammel 14-06-21, 11:26   #485
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stuptrøtt i går kveld, sovnet raskt da jeg la meg. Men våknet igjen kl 0030 og var våken i to timer!

Gammel 14-06-21, 11:59   #486
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overgang fra Onecall til Talkmore gikk ikke så smooth gitt. To SIM-kort som ikke virker og en fra kundeservice som kan fortelle meg at det er fordi telefonen er vant med SIM-kort fra et annet selskap
Telefonen er nok lei seg fordi vi har byttet.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 14-06-21, 12:13   #487
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er det dummeste jeg har hørt, Floksa!
Vi opplevde faktisk det samme da vi byttet fra OneCall til Talkmore, bare minus den latterlige bortforklaringen. Heldigvis kunne vi stikke innom Narvesen eller hva det var og få nye SIM umiddelbart. Hvis ikke hadde det blitt litt krise.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 14-06-21, 12:41   #488
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er det dummeste jeg har hørt, Floksa!
Vi opplevde faktisk det samme da vi byttet fra OneCall til Talkmore, bare minus den latterlige bortforklaringen. Heldigvis kunne vi stikke innom Narvesen eller hva det var og få nye SIM umiddelbart. Hvis ikke hadde det blitt litt krise.

Tror nærmeste Narvesen er 2,5 t unna. Så om vi ikke får dette til å virke er det krise. Mannen måtte reise uten telefon. Så han er borte, på tildels farlige arbeidsoppgaver uten telefon til midnatt. Jævla praktisk.

Floksa er ikke aktiv  
Gammel 14-06-21, 12:50   #489
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempepraktisk.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 14-06-21, 14:27   #490
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Overgang fra Onecall til Talkmore gikk ikke så smooth gitt. To SIM-kort som ikke virker og en fra kundeservice som kan fortelle meg at det er fordi telefonen er vant med SIM-kort fra et annet selskap
Telefonen er nok lei seg fordi vi har byttet.

Attevar?! Det er i sånne situasjoner man burde kunne "snille" folk over telefonen.

Gammel 14-06-21, 14:30   #491
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Attevar?! Det er i sånne situasjoner man burde kunne "snille" folk over telefonen.

Det går faktisk. Han «lille venn»-et meg. Så jeg snillet han ganske grundig. Da sluttet han å snakke nedlatende gitt. Jeg var altså så sint!

Og nå har noen nettopp gravd opp veien ut fra parkeringsplassen der bilen min står. What the actual fuck?!?

Floksa er ikke aktiv  
Gammel 14-06-21, 14:31   #492
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Det går faktisk. Han «lille venn»-et meg. Så jeg snillet han ganske grundig. Da sluttet han å snakke nedlatende gitt. Jeg var altså så sint!

Og nå har noen nettopp gravd opp veien ut fra parkeringsplassen der bilen min står. What the actual fuck?!?

"Lille venn"?! Jeg hadde blitt så rasende. Sånne folk kan ikke ha sånne jobber.

Gammel 14-06-21, 18:51   #493
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

"Lille venn"?! Jeg hadde blitt så rasende. Sånne folk kan ikke ha sånne jobber.

Oh gådd, jeg virkelig tåler ikke å bli lillevennet. Det er så ufint og hersketeknikkete. Forrige som gjorde det var den aller siste ordføreren i det som var kommunen min før sammenslåing. Han er yngre enn meg. Hvorfor husker jeg ikke lenger, mulig han er døv nå.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 14-06-21, 19:59   #494
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Furtne voksne. Denne gangen gjelder det mamma.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 14-06-21, 20:59   #495
Marla Singer

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det går faktisk. Han «lille venn»-et meg.

Hæ, på ordentlig?

Marla Singer er ikke aktiv  
Gammel 14-06-21, 23:36   #496
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Jeg kom til å lese drømmen til Jakkesånn sin venn J S. Fy f for noen svin de er de to.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 15-06-21, 21:37   #497
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Jeg fortsetter gruffingen. I dag har jeg klart gjøre noe rart med ene tåa mi. Det er blå på tre kanter og gjør vondt. I tillegg har jeg vondt i leggene, nær der jeg har åreknuter fra før. Legevaktlegen var mindre bekymret og mente det på tåa kunne være blåmerke bare. Undersøkelse av inneskoene tyder på at legen muligens har rett. Men det liker jeg ikke. Alt i alt synes jeg fryktelig synd på meg selv.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 16-06-21, 10:11   #498
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Standard

Kommunen jeg bor i har med ujevne mellomrom oppdateringer på FB om hvordan de ligger an på vaksinefronten. At de gidder! All ære til de osv. Kommentarfeltet renner over av enkeltmennesker som mener de burde vært prioritert, klaging på FHI sin prioritering, konspirasjoner rundt at utlendinger prioriteres, og i det hele tatt.

Gammel 16-06-21, 10:36   #499
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Kommunen jeg bor i har med ujevne mellomrom oppdateringer på FB om hvordan de ligger an på vaksinefronten. At de gidder! All ære til de osv. Kommentarfeltet renner over av enkeltmennesker som mener de burde vært prioritert, klaging på FHI sin prioritering, konspirasjoner rundt at utlendinger prioriteres, og i det hele tatt.

Enten så er det noen som styrer med hard hånd og sletter, eller så bor jeg i en veloppdradd kommune (liter tyder på det på andre fb-grupper egentli)

Kommunen her legger nemligogså med jevne drypp ut litt info om hvor langt de er kommet, og responsen er et par tommel opp og og og annen som sier "så bra"

73 tommel opp og ikke en enste kommentar på den siste om vaksinefredrift. 2 delinger.

12 tommel opp og en deling påden siste om et smittetilfelle (hvor det var beskrevet hvor under kontroll det var, aka, innelåst på en båt, full kontroll, alt mannskap testet allerede og testes igjen i morgen"

Gammel 16-06-21, 10:38   #500
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Enten så er det noen som styrer med hard hånd og sletter, eller så bor jeg i en veloppdradd kommune (liter tyder på det på andre fb-grupper egentli)

Kommunen her legger nemligogså med jevne drypp ut litt info om hvor langt de er kommet, og responsen er et par tommel opp og og og annen som sier "så bra"

Åh, sånn er det hos oss også! Det er rett og slett skikkelig godstemning på den ukentlige vaksinestatusposten til kommunen. Folk som skryter av kommunens informasjon og innsats. De melder også om hvor mange som har påvist smitte, hvor mange som er friske igjen og totale tall. Hatten av, jeg syns de har vært kjempeflinke til å informere og holde en god tone.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.