Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva kan 16-åringen ha på vitnemålsutdelingen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-21, 08:07   #1
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kan 16-åringen ha på vitnemålsutdelingen?

Shit, må jeg finne fram bunaden? Det har jeg ikke tenkt på som et alternativ en gang. Min har kjøpt seg en veldig fin sommerkjole, så jeg håper det ikke er bunader som er greia. Har bedt henne forhøre seg litt i dag.

Gammel 10-06-21, 08:23   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Shit, må jeg finne fram bunaden? Det har jeg ikke tenkt på som et alternativ en gang. Min har kjøpt seg en veldig fin sommerkjole, så jeg håper det ikke er bunader som er greia. Har bedt henne forhøre seg litt i dag.

På skolen der jeg jobber er det alltid en salig blanding. Alt fra bunader til hettegensere og papa lou-bukser. Jeg pleier å si til elevene at det er viktigere at de føler seg bra enn akkurat hva de har på seg og det mener jeg intenst og med hele hjerterota.

Gammel 10-06-21, 09:19   #3
IOA

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

På skolen der jeg jobber er det alltid en salig blanding. Alt fra bunader til hettegensere og papa lou-bukser. Jeg pleier å si til elevene at det er viktigere at de føler seg bra enn akkurat hva de har på seg og det mener jeg intenst og med hele hjerterota.

Den støtter jeg! Men ser for meg en rasende Snuppa som hyler og gråter dersom alle andre har bunad og ikke hun. Så da er det greit å sette henne på saken.

Gammel 10-06-21, 09:57   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Den støtter jeg! Men ser for meg en rasende Snuppa som hyler og gråter dersom alle andre har bunad og ikke hun. Så da er det greit å sette henne på saken.

Be henne sjekke med sine venner hva de skal ha på seg. Det gjør nok min. Men om det blir i skoletiden går hun nok med en sommerkjole. Tror hun har en fra Bik Bok som kan passe til det.

Gammel 10-06-21, 11:53   #5
IOA

IOA sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Be henne sjekke med sine venner hva de skal ha på seg. Det gjør nok min. Men om det blir i skoletiden går hun nok med en sommerkjole. Tror hun har en fra Bik Bok som kan passe til det.

Ja, det var det jeg ba henne om. Det blir jo litt mindre høytidelig i år også, når det bare er klassevis i gymsalen uten foresatte, så kanskje behovet for å pynte seg veldig utgår. Det er jo bare de samme som de er sammen med hver eneste dag som er der.

Gammel 10-06-21, 12:05   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, det var det jeg ba henne om. Det blir jo litt mindre høytidelig i år også, når det bare er klassevis i gymsalen uten foresatte, så kanskje behovet for å pynte seg veldig utgår. Det er jo bare de samme som de er sammen med hver eneste dag som er der.

Ja, hvis det blir uten foreldre her også (det er varslet, men mulig de snur siden vi nå letter opp litt) så blir det nok sommerkjole på min.

Gammel 10-06-21, 12:51   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du glemt at SoMe? Viktig med fine bilder!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.