Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Friends Reunion

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-21, 13:36   #61
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Friends Reunion

Vi så den i går. Hyggelig gjensyn.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-21, 16:53   #62
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg syntes det var helt meningsløst, og litt freak show.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ja det er jeg i grunn enig i, men det var litt kos likevel.

Der er jeg og. Men jeg lo godt noen ganger, og fikk lyst til å se serien fra starten av. Skulle ønske jeg fikk med meg min ekstremstae 13-åring til å se. Etter lang overtalelse gikk hun nemlig med på å se Modern Family, som hun elsket, og vi ser nå episoder for 3.-4.-5. gang. Men hun er bare SÅ STA og vil ikke se Friends. Mulig jeg prøver en gang til.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-21, 17:34   #63
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Der er jeg og. Men jeg lo godt noen ganger, og fikk lyst til å se serien fra starten av. Skulle ønske jeg fikk med meg min ekstremstae 13-åring til å se. Etter lang overtalelse gikk hun nemlig med på å se Modern Family, som hun elsket, og vi ser nå episoder for 3.-4.-5. gang. Men hun er bare SÅ STA og vil ikke se Friends. Mulig jeg prøver en gang til.

12-åringen ville teste en episode og ble hekta. Så jeg ser den gjerne sammen med henne på kveldene. Hun vil forte seg å bli ferdig for å se reunion episoden.

Gammel 29-05-21, 17:36   #64
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Slo skikkelig an hos 13-åringen vår også. Serien er jo ganske gammel, så det er en del holdninger og uttalelser som ikke ville passert i dag. Det har ført til noen fine samtaler.

Gammel 30-05-21, 09:41   #65
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi så den i går.
Jeg syns det var fint og koselig og morsomt og alt. Og Matt LeBlanc fremstår som en helt fantastisk fyr!
Han virker så ekte.
Trist med alle operasjoner/injeksjoner på noen av dem, men jeg tipper presset er enormt..

Gammel 30-05-21, 18:56   #66
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Åh, for et koselig gjensyn dette var!

Fikk lyst til å starte serien fra begynnelsen igjen.

Jaaa!

Gammel 30-05-21, 19:05   #67
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg begynte på første episode igår, tror ikke jeg har sett starten før, egentlig.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-21, 19:44   #68
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg så Friends når det gikk på 90-tallet, men har ikke sett det siden og har ikke behov for å se noen reunion.

zinatara er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-05-21, 20:26   #69
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett ganske mange runder med ettermiddagsrepriser de siste 10 årene, så trenger ikke å se på nytt. Sammemed Seinfeldt. Mannen setter alltid på TV etter midddag og sover til noe gammelt. Vi har sett det meste. Favoritten nylig var Huset på prærien.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-21, 20:58   #70
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det var helt tragisk overfladisk, og veldig hakkete og rart produsert. Det virket halvhjertet og som om de ikke helt visste hva de ville med hele opplegget. Og så syns jeg det er merkelig at de ikke gadd å gå inn på bittelitt en gang, de tingene som ikke har tålt tidens tann: helhvit casting, homofibi og fat shaming, blant annet. Men enig i at Matt LeBlanc er en skjønning.

Han som spiller Chandler virket jo helt ute, stakkar! Hva har skjedd der, egentlig? Det er ikke SÅ lenge siden han spilte den superhotte, slemme advokaten i The Good Wife. Nå snøvlet han og var tydelig «off», visstnok på grunn av noe tannkirurgi samme dag, men det virker da veldig merkelig å legge det til samme dag?!

Gammel 30-05-21, 21:03   #71
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel ingen hemmelighet at han har hatt både narkotika- og alkoholproblemer?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-21, 22:20   #72
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Perry sier selv at han ikke husker tre åre fra settet. Nå så det ut som han hadde hatt slag. Det var noe rart med munnen hans.

Gammel 30-05-21, 22:22   #73
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns det var helt tragisk overfladisk, og veldig hakkete og rart produsert. Det virket halvhjertet og som om de ikke helt visste hva de ville med hele opplegget. Og så syns jeg det er merkelig at de ikke gadd å gå inn på bittelitt en gang, de tingene som ikke har tålt tidens tann: helhvit casting, homofibi og fat shaming, blant annet. Men enig i at Matt LeBlanc er en skjønning.

Han som spiller Chandler virket jo helt ute, stakkar! Hva har skjedd der, egentlig? Det er ikke SÅ lenge siden han spilte den superhotte, slemme advokaten i The Good Wife. Nå snøvlet han og var tydelig «off», visstnok på grunn av noe tannkirurgi samme dag, men det virker da veldig merkelig å legge det til samme dag?!

IMDB sier 2012. Det er jo en stund siden.

Gammel 30-05-21, 22:22   #74
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror han har fått satt på skallfasetter på tennene. Smilet hans har forandret seg på akkurat samme måte som mamma sitt gjorde da hun fikk det.

Gammel 30-05-21, 22:46   #75
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Enig med Stompa. La merke til tennene. Fluoriscerende hvite og tok liksom mer plass?
Også enig med Kirsebær mht. det særlig damene har gjort med ansiktene sine (skjønt Lisa Kudrow så ganske normal ut, for å si det på den måten). Men det er kanskje nesten umulig å la være, i det miljøet, medmindre man melder seg litt ut.

Synes Reunion-episoden var fin og som forventet. Forventet mimring og ikke retrospektiv samfunnskritikk, og det var jo det vi fikk.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 09:39   #76
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Synes Reunion-episoden var fin og som forventet. Forventet mimring og ikke retrospektiv samfunnskritikk, og det var jo det vi fikk.

Jepp.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 10:25   #77
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Vi så den i går, og koste oss med det. Mimrete og morsomt, ikke noe kunstverk akkurat, men det var heller ikke forventet.

Gammel 31-05-21, 10:30   #78
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er noe med det. Jeg tror det har litt med forventninger å gjøre. Jeg forventet meg mimring og lite innhold.

Gammel 31-05-21, 11:23   #79
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nei, det er noe med det. Jeg tror det har litt med forventninger å gjøre. Jeg forventet meg mimring og lite innhold.

Ikke sant, samme her. Fin søndagskveldsunderholdning.

Gammel 31-05-21, 11:26   #80
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

IMDB sier 2012. Det er jo en stund siden.

Der ser man et ANNET tegn på alder.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.