|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
En som trener
|
![]() Sv: Friends Reunion
Der er jeg og. Men jeg lo godt noen ganger, og fikk lyst til å se serien fra starten av. Skulle ønske jeg fikk med meg min ekstremstae 13-åring til å se. Etter lang overtalelse gikk hun nemlig med på å se Modern Family, som hun elsket, og vi ser nå episoder for 3.-4.-5. gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Glad
|
12-åringen ville teste en episode og ble hekta. Så jeg ser den gjerne sammen med henne på kveldene. Hun vil forte seg å bli ferdig for å se reunion episoden.
![]() |
#64 |
koko
|
![]() Sv: Friends ReunionSlo skikkelig an hos 13-åringen vår også. Serien er jo ganske gammel, så det er en del holdninger og uttalelser som ikke ville passert i dag. Det har ført til noen fine samtaler.
![]() |
#65 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Friends ReunionVi så den i går.
![]() |
#68 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Friends ReunionJeg så Friends når det gikk på 90-tallet, men har ikke sett det siden og har ikke behov for å se noen reunion. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Friends ReunionJeg har sett ganske mange runder med ettermiddagsrepriser de siste 10 årene, så trenger ikke å se på nytt.
![]() |
#70 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Friends ReunionJeg syns det var helt tragisk overfladisk, og veldig hakkete og rart produsert. Det virket halvhjertet og som om de ikke helt visste hva de ville med hele opplegget. Og så syns jeg det er merkelig at de ikke gadd å gå inn på bittelitt en gang, de tingene som ikke har tålt tidens tann: helhvit casting, homofibi og fat shaming, blant annet. Men enig i at Matt LeBlanc er en skjønning.
![]() |
#71 |
|
![]() Sv: Friends ReunionDet er vel ingen hemmelighet at han har hatt både narkotika- og alkoholproblemer?
![]() |
![]() |
#72 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Friends ReunionPerry sier selv at han ikke husker tre åre fra settet. Nå så det ut som han hadde hatt slag. Det var noe rart med munnen hans.
![]() |
#73 |
Introvert textrovert
|
IMDB sier 2012. Det er jo en stund siden.
![]() |
#74 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Friends ReunionJeg tror han har fått satt på skallfasetter på tennene. Smilet hans har forandret seg på akkurat samme måte som mamma sitt gjorde da hun fikk det.
![]() |
#75 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Friends ReunionEnig med Stompa. La merke til tennene. Fluoriscerende hvite og tok liksom mer plass? |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Sv: Friends ReunionVi så den i går, og koste oss med det. Mimrete og morsomt, ikke noe kunstverk akkurat, men det var heller ikke forventet.
![]() |
#79 |
|
Ikke sant, samme her.
![]() |
|
|