![]() |
#341 |
Smugleser
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Postnord som plutselig bestemte seg for å omsortere en pakke til et annet hentested. Jeg velger jo hentested fordi jeg kan gå dit.
#342 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Gruffetråden #8
Åh!!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#343 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#344 |
Smugleser
|
Hvis det er den sjappa jeg tror det er, så venter jeg heller fire dager ekstra på enda en omlevering. Den sjappa må forårsake 174 parkeringsbulker i uka.
#346 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Gruffetråden #8Krykker..
#347 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Gruffetråden #8Oppløst timeplan.
#348 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Gruffetråden #8Klassetur i 10.klasse, med fullstendig mangel på realisme for sted og budsjett og dugnadsvilje blant foreldrene. Hvorfor kan man ikke bare ha lavterskel og billigst mulig all den tid ingen skal betale noe (ja. særlig...). Det ender jo bare med at det koster TID og FRUSTRASJON, i tillegg til at det selvsagt koster lodd og pant og innkjøp av alt mulig rusk og rask som skal videreselges
#349 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Får de lov å styre så mye da, Billa? Trodde klasseturer var blitt temmelig regulert her i distriktet etter hvert. |
![]() |
![]() |
#352 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Neida, det er sikkert ikke SÅ mye styr i forhold til hva det kunne vært, men jeg ser bare rødt så fort jeg aner at vi nå samle inn penger i form av salgsdugnader... Nordsjø er faktisk et av flere forslag, så da skal jeg forsøke å være positiv til det. Sjekket ut Bolærne også, det virket også innenfor mtp pris og behov.
#353 |
WF: Sausnebbet
|
Håper dere lander på en grei løsning da. Hos oss fikk de inn nok med noen foreldrekvelder/møter der ungene stilte med kaker, kaffe/te og saft for salg, og så tror jeg de hadde utlodning påen av foreldrekveldene. Ikke store greiene, altså. |
![]() |
![]() |
#354 |
Drømmer
|
Det der har jeg gruffet over også. |
![]() |
![]() |
#355 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #8Et bittelite gruff i noe jeg egentlig gleder meg til: Jeg fikk SMS med tilbud om første vaksinedose, og kunne velge mellom flere dager og tidspunkter. |
![]() |
![]() |
#356 |
ej ikke møjkets heije
|
Ja. Det er så stas å sitte på foreldremøte og bli konfrontert med at man "ikke unner ungen en skikkelig avslutning" når man promoterer billigalternativene.
![]() |
#357 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Gruffetråden #8Men er det normalt med klasseturer i 10.altså? Ingen av mine har hatt det, selv utenom pandemi. |
![]() |
![]() |
#358 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #8Nå er det meldt 3-4 dager nydelig vær her (les: sommeren 2021 i Nord-Norge), og da har selvsagt eldstemann konsert med kulturskolen både i dag og i morgen. Selvsagt veldig gøy og stas med konsert, men MÅTTE det akkurat være på de dagene?
#359 |
Introvert optimist
|
Her er det det viktigste i verden for noen.
#360 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ja, det er normalt. Normalt å ha foreldredrevet utenlandstur i høstferien, normalt å ha innenlandstur (lokalt eller lenger unna) som avslutning på våren, og normalt å ikke ha noe. Her hadde de en telttur i marka. Skolen går tydelig ut, fra første foreldremøte i 8.klasse, med at de ikke ønsker lange, dyre turer. Hvis det skal arrangeres noen form for avslutningstur oppfordrer de til å holde det lokalt og lavterskel. Og lærere får ikke fri til å være med.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 01-06-21 kl 11:45. |
![]() |
![]() |
|
|