Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ambulanse nektet å ta med seg voldsoffer (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-07, 17:25   #11
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Jeg blir litt matt av alle som er så sikre på at det lå rasistiske motiver bak ambulansefolkenes avvisning. At de uttalte seg rasistisk når de bl.a. kalte ham "neger" er jeg enig i, men jeg har sett nok av trengende bli avvist av ambulansefolka, til å tro at det ene og alene skyldtes rasisme og at det ikke ville hendt en etnisk nordmann. Det hender ofte nok med folk som har den minste likhet med uteliggere (og sikkert med andre også). Hva som skal til for at en ekte uteligger skal få ambulanse ved behov, tør jeg ikke tenke på en gang. For å ha sagt det med en eneste gang: Tviler på at de trodde Ali var uteligger.

Beklager det der med "etniske nordmenn", vet rett og slett ikke hva jeg skal bruke og vet at uttrykket i beste fall er upresist. *usikkert smil*

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.