Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #3

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-21, 20:27   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Herregud for ei suppe. Jeg fikk brev fra NAV en gang, da eldste var litt over året, med trussel om at jeg kom til å bli politianmeldt for trygdesvindel, etter at jeg hadde skrevet et stort antall e-poster for å finne ut hvordan jeg kunne betale tilbake en kontantstøtteutbetaling for mye. Jeg fikk ikke svar på noen av e-postene, bare enda en utbetaling. I kravet om kontantstøtte hadde jeg skrevet inn dato for når ungen skulle begynne i barnehage, og i tillegg presisert, i feltet for tilleggsopplysninger, at kravet gjaldt kun for juli og august, siden hun fylte ett år i juni, og begynte i barnehage i august. Så da det likevel kom utbetaling både i september og oktober ble jeg ganske stressa og gjorde mitt for å få betalt det tilbake. Så da jeg omsider fant rett adresse å melde fra til var altså eneste respons dette brevet. Med trussel om politianmeldelse. Visstnok et standardbrev, skulle det vise seg, men herregud da.

Jeg er redd jeg kan ha brukt utestemme i telefonen der på et tidspunkt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.