Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: innetider for tenåringer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-21, 12:56   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Her sier 16-åringen at det drikkes mye alkohol, men at hun aldri blir invitert på disse festene siden hun ikke drikker, og det gjør heller ikke vennene hennes. Når hun spør om lov til å være ekstra lenge ute, eller være sammen med venner ut over kvelden i en park e.l. forsikrer hun oss om at de ikke drikker alkohol, og bruker argumentet at alle venninnene hennes bare er opptatt av idrett og trening (noe jeg vet stemmer, enkelte av dem trener ekstremt mye), ergo drikker de ikke. Jeg vet ikke helt om hun er veldig naiv selv, eller om hun tror at jeg er veldig naiv, men festing og idrettsmiljø har vel aldri vært motsetninger noen gang, snarere tvert om. Så at det at de driver med idrett skal være en slags garanti for at de ikke drikker alkohol må hun dra lenger ut på landet med. Jeg har tross alt levd litt lenger og vært ute litt flere høstnetter enn det hun har.

Men det er ingenting foreløpig i alle fall, som tyder på at det ikke stemmer, siden de aldri er på fest. Stort sett er de hjemme hos hverandre, med foreldre hjemme. Men det kommer vel fort nok. Og som du sier, det hadde vært verre om de aldri var sammen med andre.

Alkohol har de ikke begynt med her enda. Vi får se hva som skjer når vgs og start der. Nye venner og nye miljøer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.