Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: innetider for tenåringer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-21, 10:34   #11
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Ang radius skal vi være oppmerksomme hvis barna farter rundt for å henge med de kuleste kattene, og i mindre grad vennene.

Min 06 er ikke til å stole på, vi snakker og snakker, tror vi blir hørt og forstått, men nei. Vi er hjemme, edru, henter og kjører. Men heller ikke det er nok.

Trodde ungene fikk seg en støkk da politiet kom på hjemmealene fest med ca 30 deltagere på ca 14 år og huset fult av alkohol og berusede ungdommer. Foreldre ble tilkalt, tenkte at de nå endelig våknet fra "la ungdommen utforske, vi landet også på bena".

De samles i parker og på strender. Sprit kjøpes på SnapChat på et blunk. 350,- for helflaske 40% polsk vodka.

Politiet har sendt brev til skolene som er publisert i dag, om uro, ansamlinger og rus. Fra 2009 årgang. Såkalt ressurssterke hjem hvis ca 7 års utdanning teller.

Det er ingen voksne ute. Jeg har nevn Natteravner før, de tok korona pause. De kunne gått runder hvis de hadde søkt kommunelegen, men det gjorde de ikke her. Fortsatt ingen beskjed fra vår FAU. Nå blir det et press.

Dagens rant. Jeg har jobbet med å varsle siden Mars, til skole, helsesøster og politi. Og mammaer på Messenger.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.