|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#901 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Skolen til minstemann inviterte foreldrene til å være med på kulturstund i dag, der de sang og hadde band
#902 |
I mål
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Jeg er glad fordi dagen startet med å prate med noen kollegaer om at det kanskje går an å ta en utepils i sentrum igjen om en stund. Bare tanken på det gjorde meg skikkelig glad selv om vi ikke er der at det går an ennå. |
![]() |
![]() |
#903 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Jeg har igrunn vært glad hele uken, har fått trent, vært på forestilling å sett yngste synge, har vært på kafé og det har vært fint vær. |
![]() |
![]() |
#904 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Kaffe og bolle i sola med kunde som bor i nabolaget, men som jeg aldri har møtt, selv om vi snakkes mange ganger i uka. Med søt baby, på toppen av det hele.
#905 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Jeg fikk utforsket de fine uteområdene på AHUS sammen med Helten i dag. Variert og med skulpturer og rariteter og fint. |
![]() |
![]() |
#907 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Jeg går her og smiler av lyden av lykkelig latter og prat fra sønn (16) og kjæresten som pga sykdom og koronatest endelig får være sammen etter hele TRE dager fra hverandre
#908 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10En hyggelig prat med kollega på hvert vårt hjemmekontor.
#910 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Jeg har gjort unna hagearbeid for flere måneder. Nå er det fint i bed og kasser, så nå får jeg bo i dette nabolaget et år til.
#911 |
Leser
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Har fått vasket på kjøkkenet - deilig når det er ferdig. Gleder meg til gotteri (spiser bare på lørdag, det tok laaaaaang tid å venne meg av å spise i hverdager, men utrolig greit å ha det sånn. Gleder meg sikkert lite mye til lørdager som en hvilken som helst 5 åring
#913 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Fått skaffet noen urter til nyhuset og plantet dem i kasser som nå står i nyhagen. Når byggefolka slutter å tråkke rundt over alt så skal de i jorda et sted. Beklageligvis fikk jeg ikke tak i peppermynte, men det ordner seg sikkert. |
![]() |
![]() |
#914 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Endelig deilig vær ute, magnoliaen blomstrer for første gang i hagen og vi har fått gjort mye hagearbeid (mye gjenstår, men må være glad for det som ble gjort).
#916 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Ungene (og vi) kunne ha fullvaksinert besteforelder på besøk i dag! Det var så utrolig hyggelig, vi har ikke sett ham på mange måneder selv om han bor ganske nært. |
![]() |
![]() |
#917 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Koselig boblelunsj med 3 venninner. Vi fikk til og med satt litt ute i sola |
![]() |
![]() |
#918 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Vårskitur i sola!
#919 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Marsjerende buekorps i sentrum, sol innimellom. |
![]() |
![]() |
#920 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Fikk gjort litt hagearbeid og klippet oss.
|
|