Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

17. mai-planer i år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-21, 07:46   #21
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 17. mai-planer i år

Her blir det nok grilling og is, kanskje pavlova eller trippel kremkake fra Det søte liv i tillegg.
Det blir garantert stille og rolig, og absolutt ingen bunad i år. Passer oss fint

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-21, 07:57   #22
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Ingen planer. Har en russ i hus, jeg håper de får russe litt. Væravhengig dag. I fjor spiste vi middag på Egon på kvelden, kanskje vi fjør det samme i år. Er det møkkavær, blir det sofa, tv og is.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-21, 08:01   #23
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Hvordan rekker alle sånne overdådige frokoster, vekke? Morgenen er travel synes jeg.

Men det er vel fordi vi har oppmøte til toget da. Me vi er jo ikke de eneste som har det, vanligvis?

Jeg står opp tidlig, har hele familien ute til ssluttrn klokka sju. Men vi skal vanligvis være et sted klokka 10,og innen det skal fem være kommet i rett antrekk, noe som tar minst en halvtime, med bunaden min som et prosjekt og hjelpe ungene og det hele.

Vi pleier å ha god frokost, det er slett ikke det, men gjester.... Der har jeg aldri skjønt at noen har til frokost. Dog, i min barndom pleide tanta mi å komme til frokost. Hun leverte sin sønn til korpset klokka sju, og kom og spiste med oss. Han fikk jo frokost med korpset.

Mest av alt minner dette meg på at jeg må sjekke opp at jeg har hvitskjorte til minstemor, og vaske og stryke alle fem. Vel, de er rene, men skjortene ungene fikk med uniform liker jeg vaske før vi tar dem i bruk og bunafsskbortene til meg og mannen er lettere å styke når de er våte så jeg pleier skylle dem opp og la dem henge å tørke halvveis. Minstemor skal jeg bare finne en til, vi har i de fleste størrelser.

Gammel 05-05-21, 08:09   #24
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi tenker å invitere mine foreldre og bror til kaker og kaffe. Kanskje grilling dersom det er vær til det. Og så prøve å gjøre dagen mest mulig gøy for 11 åringen som nok er den som syns det er mest trist at det ikke blir skikkelig 17 mai for andre år på rad.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-21, 08:21   #25
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Hvordan rekker alle sånne overdådige frokoster, vekke? Morgenen er travel synes jeg.

Men det er vel fordi vi har oppmøte til toget da. Me vi er jo ikke de eneste som har det, vanligvis?

Tror ikke alle rekker overdådige frokoster selv om noen gjør det altså. Men det er mange avlyste 17.maitog rundt omkring. Her er det bare pga pandemien vi rekker det, og absolutt ikke på et normalt år. I byen her blir det bare tog i bydelene, ikke felles i sentrum, og bare med barneskolene. Jeg har alle tre på ungdomsskolen, og ingen spiller i korps, så ingen skal gå i tog. Og mange her har vel så store barn at de er ferdige med barnetog, og da har man jo god tid.

Gammel 05-05-21, 08:27   #26
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det er sikkert sånn, bare år etter år leser jeg om frokost-gjester eller de som skal være gjester, boble frokost og alt mulig.

Mens jeg føler jeg har mer enn nok med å få alle i finstasen ut døra i tide.

Men jeg synes det er et poeng å få i ungene mye mat, vanlige år er det lenge til talene er fersig på skoleplassen så de kan få kjøpt ei pølse. I år er det enklere, korpset får pølse når de er ferdig å gå. Ingen taler, ingen kisol, ingen styr.

Så jeg pleier kjøpe inn jordbær. Ungene spiser aldri så mye som når de får brødskive med jordbær og sukker på. Fest - frokost. Det er en ja-dag, så ja, de kan få oboy. Og ja. Ei skive til med jordbær.

Om.... Mange år, har jeg ikke lenger barn i barneskolen. Muligens enda flere år så har jeg ikke unger i korpset heller. Minstemor begynner i 1. Klasse til høsten så det er noen år til... Men da, da har vi trolig mer tid, kanskje? Vi får se.

Gammel 05-05-21, 08:38   #27
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mye frokost har utgått tidligere, nettopp fordi barnetoget har hatt oppmøte halv ti. Det tar litt tid å få på bunad, for eksempel, da har ikke overdådige bord vært prioritert.

Fremover vil det nok helt sikkert være en mulighet, jeg barneskolebarn for siste gang i år. Jeg selv går i toget av og til, men da kan jeg beregne litt mindre slingringsmonn.

Gammel 05-05-21, 08:45   #28
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det er sikkert sånn, bare år etter år leser jeg om frokost-gjester eller de som skal være gjester, boble frokost og alt mulig.

Mens jeg føler jeg har mer enn nok med å få alle i finstasen ut døra i tide.

Men jeg synes det er et poeng å få i ungene mye mat, vanlige år er det lenge til talene er fersig på skoleplassen så de kan få kjøpt ei pølse. I år er det enklere, korpset får pølse når de er ferdig å gå. Ingen taler, ingen kisol, ingen styr.

Så jeg pleier kjøpe inn jordbær. Ungene spiser aldri så mye som når de får brødskive med jordbær og sukker på. Fest - frokost. Det er en ja-dag, så ja, de kan få oboy. Og ja. Ei skive til med jordbær.

Om.... Mange år, har jeg ikke lenger barn i barneskolen. Muligens enda flere år så har jeg ikke unger i korpset heller. Minstemor begynner i 1. Klasse til høsten så det er noen år til... Men da, da har vi trolig mer tid, kanskje? Vi får se.

Ja, noen har det jo alltid vært, men neppe folk med barn i barneskolealder, som skal gå i tog eller som spiller i korps.

Her har vi heller ikke tid til brødskive med jordbær, et vanlig år. Nok med å få på oss klær, og komme oss ut. De heldige rekker ei brødskive i hånda mens vi fyker rundt. Jeg bruker å ha litt tid etter tale i skolegården og kransnedleggelse i parken, før barnetoget starter. Det tar jo en evighet, før alle skolene i byen er samlet i sentrum og får stilt opp. Så da setter jeg og mannen oss alltid på samme bakeriet, og kjøper oss noe godt der. Det har vi gjort hvert år siden alle tre ungene var store nok til å gå i tog, og det har vært dagens første måltid for meg. Så i fjor var første året siden eldste gikk i 1.klasse at vi hadde god tid om morgenen.

Gammel 05-05-21, 08:47   #29
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vi hadde god, litt sen frokost i fjor, men det var jo fordi skoletoget var avlyst. Det skal vi garantert ha i år også! Normalt haster vi ut døren for å rekke alt. Neste år er vi nok tilbake til normalen. Yngste kan da gå i tog med ungdomsskolen, men det er frivillig. Regner likevel med han gjør det. Det skjer jo ikke noe annet på den tiden.

Gammel 05-05-21, 08:53   #30
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vet ikke. Føler det er lenge til. Pleier å spise lunsj med mine foreldre og min søster, men det utgår nok. Ingen har tatt opp temaet.

Men det er jo himmelfart den helgen. Da er vi vekkreist. Derfor må vi evt planlegge og handle onsdagen før, og det er jeg ikke spesielt motivert for. Hadde det vært for at korpset skal spille 17. mai, hadde vi bare forblitt vekkreist. Men tror vi bør komme hjem søndag kveld. Tipper vi har grillmat i frysen da.

Jeg har aldri bakt kake til 17. mai, så det skjer nok heller ikke i år. Imponert over planen om tre kaker og is på to familier, Oslo! Vi du bake til meg også?

Sender deg en kake i posten!!

Neida, datteren min baker en kake, pavlovaen kjøper vi ferdig bunn til og da er det bare ostekake for meg å bake.

Vi og de andre er svært glade i kaker kan man si

Gammel 05-05-21, 08:56   #31
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Malama, dette er vanligvis vår greie på 17. mai: Vi spiser 17.mai-frokost på hotell i byen, ikke lange rusleturen opp til der barna skal stille opp til tog. For all del; stress og mas å komme seg opp og i finstas og ut av døren og kjøre ned til byen, men akk så deilig når vi er på plass i restauranten. Fin start på en hektisk dag. Håper det kan bli sånn til neste år igjen.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-21, 09:29   #32
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Vi har ingen planer. For ungenes del håper jeg at de finner en venn de kan være litt med, hvis ikke tror jeg vi bare må kjøre oss en tur. Stusselig å sitte hjemme hvis alle naboene har grillfester. Akkurat sånne dager savner jeg å ha familie i nærheten, men ingen vil jo besøke oss i smittepølen Østlandet, selv om de er vaksinerte.

Gammel 05-05-21, 09:36   #33
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har familie l nærheten, det hjelper ikke nødvendigvis. De har andre å feire med, så da er vi alene. I år er i det minste barna hos meg.

Sist redigert av Blondie : 05-05-21 kl 11:42.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-21, 10:05   #34
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg føler også på å bli valgt bort akkurat nå, sikkert derfor jeg har litt blues. Helligdagsblues. Hvis noen har forslag til hvordan vi kan løfte dagen litt vi som ikke skal feire med noen, så bring them on! Tror fryseren må fylles med is og øleskapet med godt øl til kvelden i hvert fall.

Gammel 05-05-21, 10:05   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I fjor var jeg faktisk en av de få som stod på slottsplassen den 17. mai. Knertens skole hadde jubileum, så avgangselevene var invitert til å stå i flaggborg. Det føltes ganske så flott og spesielt.

Men nå kjenner jeg veldig på at det kunne godt vært med det ene spesielle året.

I år blir vi hjemme, og knerten kommer trolig til å sove til bestemor kommer på middag. (Den gutten har uallminnelig godt sovehjerte.) Det blir ingen ny isrekord på ham i år.

Gammel 05-05-21, 10:14   #36
Malama

Malama sin avatar

Standard

Dere har nok helt rett i at det ikke er "alle", det bare føles sånn av og til. Jeg har bekjente som spiser frokost hos sine foreldre, i en annen kommune, før skoletoget også (men det toget går når vårt er ferdig da, sånn i vanlige år)

Det spørs vel mye på hvor tidlig man må møte opp, og hvor mange som skal møte opp, det er forskjell på å skulle levere ungene til skoletoget, og å skulle levere unger til korpset OG skulle gå selv (og ha ansvar for at alle er på plass og hjelpe med noter og skolisser og whatnot for korpset)

Jeg må vel bare innse at vi neppe kommer til rolig morgen med det første, og det er sånnsett helt greit. Egentlig. Vi klarer å prioritere skiver med jordbær, når alt er tilrettelagt på forhånd.

Så det er bare for meg å faktisk gjøre en del forberedelser de beste 10 dagene, så skal det bli orden på dette også. Vi klarer evt å være sosiale på ettermiddagen da, 17. mai er tidlig i gang og sånnsett ferdig tidlig også (når vi ikke er i fau og ansvarlig for hele greia med opprydding til slutt og sånn da. Hatt hver våre to år der, kjenner at vi trenger ikke bli fau 1 klasse for minstemor, fra 2. klasse er det ny skole med to klasser på hvert trinn og neppe 2 klasekontakter i hver klasse som utgjør fau og 17. maikommite, og det blir dobbelt så mange foreldre å dele kioskvakter og baking på, så ikke absolutt alle får minst en oppgave den dagen.

Gammel 05-05-21, 10:24   #37
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Ja, jeg synes begge deler er fint. Jeg elsket de rolige morgenene med koselig vennefrokost som vi hadde da vi var studenter, og før vi fikk barn, der vi ruslet til byen og så på borgertoget kl 13, og gikk ut og tok en øl etterpå. Men jeg elsker også det hektiske løpet med barn i skoletog, det er jo det som er 17.mai. I fjor og i år hadde jeg heller foretrukket den hektiske varianten, selv om det forsåvidt var hyggelig nok slik det ble. Kanskje særlig i fjor, da eldste hadde flunkende ny bunad som hun gledet seg slik til å vise fram, og de to yngste hadde siste år på barneskolen, med flaggborg og skolejubileum, og skulle gå helt forrest i toget og det skulle være ekstra stas. Men når vi ikke lenger har barn i skoletog kommer jeg nok sikkert til å sette pris på muligheten til å ta det med ro og etablere nye tradisjoner igjen.

Før jeg får barnebarn.

Gammel 05-05-21, 10:34   #38
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsket 17. mai som student og før barn. Da var det champagnefrokost, pent dekket bord, sang og god mat hele dagen. Mye latter og enorme mengder bobler.

Barna har aldri vært så glade i 17.mai. Så det har vært lirking/lokking for å få de med i toget og de har stort sett vært sure under seansen. Det beste har faktisk vært storfamiliefrokost før toget. Det har vært hektisk, men hyggelig. Den beste 17. mai med barna var nesten for to år siden. Da stakk vi av til hytta. Hang opp flagget, spiste sodd og kake, men ellers satt i vanlige klær i sola på platten bare vi fire.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-05-21, 11:04   #39
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Vi skal ha besøk av mannens tante og søskenbarn. Det blir grilling eller koldtbord, og selvsagt kaker og is. Rolig feiring. Litt vemodig at eldstemann ikke får gå i siste 17. mai-tog med barneskoleklasse, men sånn er det bare.

Malama: Her veksler barnetoget med å starte 9 og 12 annethvert år. Når det starter 9 er det helt uaktuelt å stå opp med fuglene for å ordne stor 17. mai-frokost. Da blir det noe raskt og så spiser de seg uansett mette på pølser, kaker og is i skolegården etter toget. Så blir det heller stor 17. mai-middag etterpå.

Sist redigert av Myria : 05-05-21 kl 11:11.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-21, 11:15   #40
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Vi har hatt frokosttradisjon i alle år. Vi gjør mesteparten helt klart dagen før, dekker bordet pent, lager til mat på tildekkede fat som står i i kjøleskapet over natten. Har så liste over hva som skal gjøres på morgenen (varme rundstykker, varme rømmegrøt, lage eggerøre etc.) pluss praktiske ting (dusje, kle på oss etc.) også står vi bare opp tilsvarende tidlig slik at jeg rekker alt. Det må dog legges til at jeg ett år tok imot gjester som hadde sett feil og kom en halvtime for tidlig, iført bare undertøy og T-skjorte fordi jeg hadde planlagt å ta på meg bunaden den siste halvtimen. Det ble egentlig bare festlig. I år skal vi ha russefrokost (utendørs koronavellig, men dog). Hadde foreslått kl 10 siden de ikke skal gå i noe tog i år, men det ser ut som om det blir kl 7 i stedet fordi de sannsynligvis blir å være våken om natten. Da står jeg opp minst et par timer før, og får heller kompensere med en tidlig kveld eller middagshvil. Det er jo bare en gang.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.