|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?Å ikke vakse hundeskålene i oppvaksmaskinen må være toppen av irrasjonalitet.
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?
Ville du vasket en potte i oppvaskmaskinen? Eller et dosete? Det kommer liksom i samme kategori for meg. Hunder og katter sleiker og spiser på ting som kan være veldig urene, det passer rett og slett ikke inn i oppvaskmaskinen sammen med koppene jeg drikker av. I tillegg så lukter dyrefôr høgg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
Kunne helt sikkert gjort det også, men tror det hadde frembrakt flere besvimelser, så jeg ville kanskje droppet det i tilfelle gjester.
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg forstår at du synes det, og det er greit. Men jeg er nok ikke SÅ nøye der. Har forresten hørt at hunder har noe antiseptisk i munnen som gjør at den har mindre bakerier i spyttet enn man skulle tro. Og i menneskemunner er det også millioner av bakterier. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|