Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Pokemon Go - Vi som spiller

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-21, 23:44   #10
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Tror det er HP du tenker på lille meg. Se på forskjellen på de to bildene jeg legger ved på HP kontra CP.

Dette ble alt for vagt til at jeg klarer å forstå hva du mener jeg har misforstått.

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke mener HP når jeg skriver CP. Men jeg ser at min "oversettelse" av HP som "healing power" ikke er det som brukes ellers. Det ser ut til at HP er en forkortelse for "Hit Point" eller eventuelt "Health Point". Men meningen er jo den samme som det jeg beskrev med "Blissey har svært høy HP (healing power), noe som gjør at den trenger mange slag før den besvimer.", for eksempel beskrevet her:

Sitat:

HP stands for Hit Points/Health Points and represents the maximum amount of damage a Pokémon can take in battle before fainting. During Gym battles the HP of both the attacking and defending Pokémon is shown in the form of a Health Bar. This is shown above the Stamina (Energy) bar.

Det høyeste jeg har sett av HP er litt over 400. I artikkelen jeg gjentatte ganger kommer tilbake til, er det altså CP man snakker om. Jeg føler at vi snakker forbi hverandre her?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.