![]() |
#701 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Ble glad av mange fine ting i denne tråden.
#702 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Tranene har kommet, spankulerer rundt på jordet og er både rare og vakre. |
![]() |
![]() |
#703 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Torsdagsdate som varte helt til i dag
#704 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Herlig, Venla! |
![]() |
![]() |
#705 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Min nye robotstøvsuger som tar helgevasken mens jeg surfer på nett.
#706 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Det er ganske godt gjort har ikke et veldig stort kjøkken og skulle sette en glasskål i høyskapet. Får selvfølgelig et et stort epilepsi anfall. Faller bakover. Skåler knuser logisk nok. Jeg klarer da å havne mellom bordet, stolen, benken og oppvaskmaskin som sto åpen. Havner på skulderen og hode blir spart for slag. Så der var jeg heldig
#707 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Følt meg flink i noe nytt på jobben. |
![]() |
![]() |
#708 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Soooool.
#710 |
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Har gått tur, og det er vår ute. Skikkelig herlig vår!
#711 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Guttungen, som strever med sitt, har gjenopptatt kontakten med bestekompisen fra barnehagen. Det er en bra fyr. De har lan sammen i helga, og det var så kjekt å se masse iver og forventning i fjes og stemme på guttungen. |
![]() |
![]() |
#712 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10I går ble jeg grandtante til to tvillinggutter. De har kommet altfor tidlig, men det skal nok gå bra. |
![]() |
![]() |
#713 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10I går kveld traff jeg en venninne for først turgåing. Da så vi at froskene hadde hatt seg etter torsdagen, for det var mange store eggklaser i bekken nå. Etterpå satt vi oss på verandaen med et langt bord mellom oss og prata og koste oss lenge. Herrejemini så hyggelig det var. |
![]() |
![]() |
#714 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10I dag har jeg sittet mange timer på motorsykkel, de første to med jentungen bakpå, og det er altså ganske søtt å komme inn på en parkering som er full av sånne bråkjekke guttunger på racere i skinndress og full pakke, som blir mjuke som solvarmt smør når de ser den lille jentungen. |
![]() |
![]() |
#715 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10
Så kult! For alle! |
![]() |
![]() |
#716 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Jeg har ryddet, kostet og vasket hagemøbler, og nå har det blitt så fint at det faktisk er hyggelig å sitte ute.
#717 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Pappaen min har fått vaksinedato til uka!
![]() |
#718 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Det er så koselig å få gått tur med Mutter'n igjen. Isen er borte, froskene parrer seg, humlene summer og vi bare ioser oss glugg ihjel. |
![]() |
![]() |
#719 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Det fine været her også. Bare henge i hagen, se at det spirer og gror. Gå en tur med minstejenta. Bli litt solbrent på nesa. Spise is. Folk i parker og friområder som griller og spiller kubb. Gærninger som bader i fjorden. Folk med store ryggsekker som kommer traskende fra Bymarka etter overnattingstur. Studenter, studenter, studenter.
#720 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Shorts på terrassen. |
![]() |
![]() |
|
|