Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Pokemon Go - Vi som spiller

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-21, 22:53   #1
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Så morsom at det er flere som spiller. Har selv spilt siden 2016.
Har lagt til dere som har lagt ut vennekode, min er 3765 5115 1303 Storki79

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 08:16   #2
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Så mye jeg allerede har lært av denne tråden!!
* Å skrive "evolve" for å få opp utviklingsklare pokemons er jo helt gull for småtterier!
* Det er raid hver onsdag klokka 18! Og vi kan invitere hverandre med på på raid.
* Pokemons med lilla røyk er ikke urene, men onde, og fås i battle.
* Gavedeling kan også bidra med masse xp.

Men dere, jeg bommer stort sett helt på hva slags pokemons jeg skal bruke i battle. Hvordan har dere lært dere hva som er taktisk lurt å gjøre? Både for valg av Pokemon, men også type angrep?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 09:54   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Men dere, jeg bommer stort sett helt på hva slags pokemons jeg skal bruke i battle. Hvordan har dere lært dere hva som er taktisk lurt å gjøre? Både for valg av Pokemon, men også type angrep?

Du må lese om det. Jeg gidder ikke, jeg bruker de som er sterkest og ferdig med det. Mann og sønn har stålkontroll på hva som er svakt mot hva og hvilke angrep som er sterke mot hva og alt det der. Det blir for mye for meg. Du kan f.eks. se her.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 10:10   #4
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Du må lese om det. Jeg gidder ikke, jeg bruker de som er sterkest og ferdig med det. Mann og sønn har stålkontroll på hva som er svakt mot hva og hvilke angrep som er sterke mot hva og alt det der. Det blir for mye for meg. Du kan f.eks. se her.

Tusen takk, Input!

Ser jeg må starte med å lære meg hvilke pokemons som er hva. Jeg får se om jeg gidder.. Men det er jo utrolig gøy de gangene jeg vinner med å spille med en pokemon jeg trodde var dårlig, og så har den uante krefter!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.