Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

[korona5a] Hva er den enkleste måten å få tak i barnesko når alt er stengt?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-21, 00:11   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [korona5a] Hva er den enkleste måten å få tak i barnesko når alt er stengt?

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Bare klikk og hent. Jeg mener ordentlig åpent senter hvor man kan gå inn i butikkene for å prøve før man kjøper. Jeg vet hva som er åpent i Oslo. Jeg lurte på hvor langt man eventuelt må kjøre for å finne butikker med tilnærmet normal åpning.

Drammen, kanskje? Eller er alt stengt der og?

Gammel 11-04-21, 00:16   #2
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [korona5a] Hva er den enkleste måten å få tak i barnesko når alt er stengt?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Drammen, kanskje? Eller er alt stengt der og?

Både Oslo og Viken er vel stengt? Samt Vestfold eller hva det nå enn heter nå. Jeg bor sørøst for Oslo og vet jammen ikke hvor jeg skulle reist for å finne en åpen butikk. Jeg har så absolutt ikke tenkt til å gjøre det, men er det åpne butikker noe i sted i rimelig avstand til Oslo?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.