Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Leve uten bod?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-21, 12:46   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve uten bod?

Mannen min har også velutviklede samleregenskaper, men det er jammen fint at han er gift med meg.

Det går helt fint å bo i leilighet med 6 kvm bod, men man kan rett og slett ikke ta vare på alt mulig rart. Og vi savner veldig lite av det i hverdagen selv om det nå er kastet.

Gammel 09-04-21, 12:49   #2
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det går helt fint å bo i leilighet med 6 kvm bod, men man kan rett og slett ikke ta vare på alt mulig rart. Og vi savner veldig lite av det i hverdagen selv om det nå er kastet.

Kan du si litt om hva dere valgte å kaste og lever godt uten, og hva dere har valgt å ha i boden?

:trenger teskjeer:

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-21, 13:22   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Kan du si litt om hva dere valgte å kaste og lever godt uten, og hva dere har valgt å ha i boden?

Vi har ikke tatt vare på fravokste barneklær og barnas gamle leker. Russedressene til meg og mannen har også blitt kastet. Det er rett og slett ikke mulighet for så mye nostalgi.

Og etter siste flytting eier vi heller ikke bøker i nevneverdig grad. De av oss som leser gjør det på kindle. Det føles litt rart og nakent, men det funker jo helt fint.

Sportsutstyr som blir fravokst eller utdatert må enten gis bort, selges eller kastes helst før (eventuelt samtidig som) det erstattes.

Det som bor i boden er: sportsutstyr, kofferter/bager, sesongutstyr (sko, jakker, puter til utemøblene, diverse), mine symaskiner og stoff, kjøkkenutstyr som ikke får plass på kjøkkenet (vi eier MYE kjøkkenutstyr).

Gammel 09-04-21, 16:04   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Trenger også teskjeer, for jeg er litt i samme situasjon. Bor i enebolig med en 16-og en 12-åring (og mye hage). Alt jeg ser på (av rekkehus/leil/tomannsboliger) har for lite bodplass. Nå har vi en stor garasje, utebod til sykler osv, innendørs bod samt loft.

Vi er flinke til å rydde, kaste, gi bort og selge, men noe må man jo ha? Vi har flere esker julepynt, en eske påskepynt, litt barneleker, litt barnebøker, lego mm. Begge er speidere, så dermed blir det tursekker, soveposer og slike ting. Noe slike ting MÅ man jo faktisk ha?

Gammel 09-04-21, 13:25   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har to barn med tilløp til samlergen, særlig den ene, men jeg har alltid vært beinhard på at vi ikke kan oppbevare alt mulig. Så vi har renset ut mye, og det er så deilig. Hvis de vil ta vare på mer enn jeg synes jeg har plass til, må de få seg en bolig selv med plass.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.