|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste trampolinen til litt større barn?Vi har Berg, har tidligere hatt en fra lekebutikk. Det er virkelig verdt det å gå opp i pris for å få en i god kvalitet, når ungene er store og tar vanskelige triks.
![]() |
#2 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Den beste trampolinen til litt større barn?Vår er fra Jumpking, vi kjøpte den brukt for snart fire år siden. Da hadde den stått ute i flere år. Vi kjøpte nytt sikkerhetsnett og stormsikring, duken er like fin.
![]() |
#3 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste trampolinen til litt større barn?Vi oppgraderte fra typ Europris (må høre med mannen hva vi kjøpte, men brukt) og det var en helt annen liga. Og det beste: DEN KNIRKER IKKE!
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Den beste trampolinen til litt større barn?Det ble en oval fra North. Jeg mistenker at mannen har tenkt å bruke den også, for han insisterte på explorer-modellen selv om den var en god del dyrere. Jaja, så lenge han betaler mellomlegget.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glad
|
![]() Sv: Den beste trampolinen til litt større barn?Oval fra North eller Jumpking? Og er Pioneer bra nok? Ungene har klaget på dårlig sprett på våre billige trampoliner, og jeg tenker å legge i litt ekstra når vi kjøper ny nå. Dere som kjøpte en av disse, er dere fortsatt fornøyd?
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste trampolinen til litt større barn?Oval North her, kjøpt våren 2020. Tidligere hatt en Europris trampoline som faktisk holdt i fem år. Vi er superfornøyd med North. Veldig mye lettere å montere og demontere, bedre sprett, samt at det er mye bedre med overlappende inngang enn glidelås. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|