Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kan noen hjelpe meg med å forstå Erna her? På ordentlig?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-21, 10:49   #13
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg med å forstå Erna her? På ordentlig?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og så er det nå en gang sånn at det er en hel drøss som klarte seg helt okei på egenhånd før pandemi, som nå under pandemi har det hælvetes trangt. Man kommer liksom ikke unna at pandemien er problemet for en del her. Og man kommer ikke unna at en del av oss hadde helt fin inntekt og et liv tilpasset det. Et huslån tilpasset det, og en familielogistikk tilpasset det. Og så forsvinner det over natten. Det er ikke en normal inntektsnedgang det her, som man kan tilpasse seg etter på null komma niks.

Jeg kom nemlig på dette sitatet igjen da jeg satt og ukeshandlet nå nemlig. Og fikk et snev lyst til å plukke opp høygaffel og marsjere mot SMK-kontoret. Men, kom på bedre tanker og lagde tråd i stedet for.

Ja, selvsagt er det mange som har større problemer nå enn før pandemien. Jeg skjønner det, og har alltid skjønt det. Mitt poeng er at hvis Erna mener at de hadde like store problemer før, og hun anerkjenner problemet så burde hun gjort noe med det! Og det gjør hun ikke, verken da eller nå! Makan!

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.